و نافمان را با درسیدن بریدند ،همانا

  • ۰۳:۰۱





از ساعت یک تا الان که ساعت سه باشه(نصف شب) یه جزوه کلیه گرفتم دستم و تموم نشده.بعد همش داره رنگ میشه.بعد امتحان کلیه مون بیست و چن روز دیگه س.بعد از اونجایی که خدود دو ساله درست حسابی درس نخوندم نه دستم به برنامه ریزی میره نه خلاصه برداری.
بعد من متوجه شدم چقدر به کلیه علاقمندم.ولی خب یادمه که تو فیزیولوژی هم مبحث کلیه رو میخوندم اون لحظه برام راحت و شیرین بود ولی سر امتحان نمیتونستم سوالاشو جواب بدم.بعد این منو میترسونه.
بعد خاک تو مخم که خلاصه برنمیدارم:|

بعد تااااازههههه...آبروم رف!میدونین چی شده؟!
من یه جزوه ای نوشتم.وویس استاد رو که گوش میدادم یه کلمه ای میگفت از حرفاش متوجه میشدم منظورش نشان بارز و علامته ها ولی خود اون کلمه رو سواد انگلیسیم نمیکشید که چی میگه..
هاردمارک؟های مارک؟
بعد..بعدِ یه سری رای زنی ها نوشتم های مارک..بعد هی سه چهارسطر یه بارم تکرار شده.بعد الان فهمیدم هال مارک هست.
ینی خاااااک بر سر من و سوادم:/ ینی بچه ها خوندنی چقدر مسخرم کنن..
عیب نداره یکم بهم میخندن روحیه شون شاد میشه بهتر یاد میگیرن:))))

پ ن:دو روز مونده به امتحان کلیه میشینم زار میزنم که کاش موقع خوندن نت برمیداشتم و خلاصه میکردم حالا ببین:/
  • ۱۵۷
mhds ∞ٓ
بعد حالا اشکال نداره
ههه بگو دستخطم اینطوریه وگرنه اون همین هال مارکه :دی
آخه ی و ل هیچ جوره شبیه هم نیستن:(
بهار پاتریکیان D:
خب بشین خلاصه کن عزیز من ! :))))
خب نمیتونم عزیز من:)
خلاصه کردنی باز همه رو مینویسم:)
رهگذر ...
موفق باشی عزیزم
زیست رو خیلی دوست داشتم دوره دبیرستان
ولی خب روزگار اونجوری که ما میخوایم نمیچرخه

بخون عزیزم
موفق باشی
الانم که میدونی باید نت برداری کنی
پس برای بقیه ی جزوه نت برداری رو شروع کن
ان شاالله وقت میکنی و برمیگردی قسمتای اول رو هم نت برمیداری

خیلی خوبه ک از الان میخونی
من کلا شب امتحانی ام
هرکاری ام میکنم ابر و باد و مه و خورشید و فلک دست ب دست هم میدن و شب امتحان میرسه
دو روزه میخوام پایان نانه رو شروع کنم...هنوز هیچکاری نکردم.شایدم سه روز.کلا تاریخ هم از دستم در رفته!!!

چقدر حرف زدما...:-(
امان از این روزگار
میخام شروع کنم اما نمیدونم چجوری،اصن هرطوری حساب میکنم همه جزوه نوشته میشه از نو
میخونم ولی چون برنامه ریزی ندارم آخرش منم میرسم به همون شب امتحان و چنتم خاایه

خب از همین الان شروع کن بجنب:)

خیلیم کار خوبی کردی:)
yasna sadat
مگه تموم نشده درس و بحث؟؟
نه.از اونجایی که ما تافته جدا بافته ایم همیشه برنامه دانشکدمون اینجوریه که همه تموم کنن بعد ما شرپع کنیم.کلاس ما هم که همیشه خدا آخرِ آخره:(
فاطمه ...
موفق باشی دختر :)
ممنون
تو نیز هم:)
رهگذر ...
اووف از اون درساست ها
میفهمم چی میگی

پس پیشنهاد میکنم ب طور امتحانی ام شده برای چند صفحه خلاصه نویسی رو شروع کن تا دستت بیاد که چیکار کنی.بعضی وقتا اولش خیلی سخته

تو موفق میشی دوست خوبم
ان شاالله میای و نمره ات رو اعلام میکنی و کلی ام تشویقت میکنیم :)))
اوووفففف‌ ینی اوووففااااا
واقعا سخته..

مرسی که امید میدی:) مرسی که هستی:*
محمد حسین
مهم نیست با چی ناف آدمو ببرن مهم اینه اون شی برنده استریل باشه که باعث عفونت نشه :دی 

والا... 
خب باید تیزم باشه که زود ببره خیلی درد نداشته باشه:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan