از این تپلیای مهربون

  • ۲۳:۴۳

اینقدر دوس دارم چاق شم

از اینایی که گوشت و چربی خالصن

از اینایی که میشینن،قشنننگ پهن میشن!

از اینایی که نفس کشیدنی صدای نفسشون میاد از بس تپلن:)


قابلیت چاق شدن ندارم:( از وقتی خابگاهی شدم که کلا وضعیت تغذیه م نابود شد کلا لایمکن شد چاقی،حتی وزن طبیعی داشتن! الان کم دارم به واقع.

ولی خب قدیما که خورد و خوراکمم خوب بود از اون مدل چاقایی که دوس داشتم نشدم:( اون موقع فقط کمبود وزن نداشتم.


من میخام چاق شمممممم..

  • ۱۹۴
Lady cyan ※※
خخخخخخخخخخ
من اینقده از این تپل ها خوشم میاد یکیش عمه ام :))))))))
خیلی ادمای باحال و بامعرفتی هستن اما موقع خوردن همه چیز فراموش میکنن:دی

خخخخ
خوبه دیگه اینقد خوش غذان ادم اشتهاش باز میشه:)
رهگذر ...
اه چاق چیه مرضیه o_O

من یه مدت مدیدی هست مقداری اضافه وزن دارم و از دست این شکم جان راحت نمیشم.حتا باشگاه رفتم ولی ول کردم و پیاده روی هم قبل ماه رمضون میرفتم که بعدش هم خدا بخواد دوستم گفته ک بریم با هم
الان البته ب لطف روزه گرفتن و غذا نخوردن این روزام حس میکنم یه کم شکمم رفته پشت:-D
ولی بهت بگم لاغری و مانکن بودن و اضافه وزن نداشتن خیلی خیلی خیلی بهتره...تو هم یه کم اضافه کن ک دوست داری ولی چاق نععع ;-) البته عکس گوشه وبت نشون میده ک خیلی خوبی :)))
دوس دارم خب..
اخه نه که فقط شکم باشه که..از اینا که گوشت همه هیکلشونو گرفته و کلا طول و عرضشون یکیه:دی
خودم ...
استعدادش تو من فروان کرده :))))

از این تپلیای مهربونی پس:)
اردیبهشت ..
اینو بگی میگم بد سلیقه ای هاا:)
ماشاءالله هیکل به این خوشگلی داری.اگه بدونی چند نفر پشت سرت آه میکشن اینو نمیگی که.همون بهتر چندکیلو کم داری،ازدواج کنی تنظیم میشی قشنگ:)
نگو از اینا که نفس کشیدنی صداشون در میاد.بگو از اینا که دیواره رگاشونم چربی گرفته و هر آن ممکنه سکته کنن.
اه اه من که بدم میاد
من خودمم مثه شمام.

یجوری گفتم که چاقی رو بیخیال شی کلا.:)
با همون جمله اولت حرفمو پس گرفتم :دی
اردیبهشت ..
راستی مهربون بودن به اضافه وزن داشتن نیست که.یه مانکن خوشگل مهربون خوبه یا یه مکعب مهربون هن و هن کن؟
اونا که چاقن مجبورن مهربون باشن چون در اثر تنبلی کارشون گیر این و اونه:)
مکعب خخخخ
اینم نکته جالبیه:)
gandom baanoo
دیوونه ای هاااا!!! :/
چاق شدن که کاری نداره!!! یه ماه فست فود و کیک و شیرینی و سیب زمینی سرخ کرده خوردن میخواد فقط.... ولی لاغر شدن چی؟!!! من خودم وزنی که تو یه ماه بهم اضافه شد چهار سال طول کشید تا با رژیم طبیعی و ورزش کمش کنم!!!!! اصلا این اشتباهو نکن!! چاقی همش مریضیه!!!!
+ البته ببخشیدا جسارت کردم... یه نصیحت دوستانه بود :)
ببین من همه اونارم که بخورم فقط شکم اضافه میشه عرضم همین میمونه:(
خب میخاستم یه مدت چاق باشم ببینم چه حسیه:)
باشه قبول..همین جوری خوبم ^_^
sepideh azz
وای خدا چاق؟؟؟؟
چاق شدن فقط به تعداد معدودی از آدما میاد من چاق بشم زشت میشم :/
ولی اگه بخوام میتونم:) فقط یه هفته اول دل درد میگیرم بقیه ش آسونه
من استعدادشو ندارم:(
مستر آکولاد
چاق زیادم خوب نیست 
حالا نمیشه من یه چن وقت بدریخت باشم:)
فاطمه ...
یه دوست دارم تپلی همون جور که تو دوست داری
عشقمه بخدا
:)))
تپلیا همیشه عشقن
خصوصا اونایی که گوشتشون نرمه..ااخ وقتی بغلشون میکنی :))))
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
منم عاااااشق این توپولاااااااام مخصوصلا لپاشون:))

من خودمم لاغرم انقد حااال میده هی بخور چاق نشی واسه چی میخوای چاق شی باباااااااا:))
این خوردن و‌چاق نشدن یه اپشنه که تپلیا حسرتشو دارن ولی من موخااام چاق شم
اردیبهشت ..
مرسی از حضورت بانو.
مرسی که نوشتی:)
زود به زود اپ کن خو:)
اردیبهشت ..
والاااا.:)

مراقب خودت باش عزیزم.افکارتم بپا جای دور نرن ;)
شب بخیر
:)
وااای نههههه...خخخخ خدایا شکرت که چاق نیستم :دی چشم چشم مراقب افکارم عسدم:دی
شبت خوش عزیز دل
محمد حسین
انسان های گرد وقلمبه دوست داشتنی هستن :دی 
بله دیگه شوما اینو نگی کی بگه :)
فاطمه ...
آره اتفاقا همش می گه بغلم کن :)))
انگار فرو میری تو یه بالش نررررم :)))
اردیبهشت ..
زود بزود آپ کنم؟حال و حوصله ندارم این روزا ..نیست شمام همش میای سرمیزنی >:(
:))آفرین.داری کم کم دختر خوبی میشی.:)
مطمئن باشم مراقبی؟سمت کلیه ملیه نره .حواست باشه

سحرت بخیر.روز خوبی داشته باشی.:)
خو اپ کنی میام دیگه:)
دختر خوبی بودم خوب تر شدم:-P
حواسم هس:دی
همچنین برای تو مهربون
زوج مهندس
فقط بغل کردن اینجور افراد حال میده :))
غذای خوابگاه خر عست
یه بالش نرم طبیعی ان:)
اوووف موافقم با دز بیسسسیاررر بالا
محمدباقر قنبری نصرآبادی
با این توصیف انگار یک انسان چاق در ذهنم سنگینی می‌کند!

توصیفت روان و دلنشین بود...
^_^
تچکرات
yasna sadat
عه خوابگاهی هستی توهم

متاسفم چاقی لاموجود در خوابگاه:)))

لاغری تا دلت بخاد 
خودت در جریانی که:)
اره خابگاهی عسدم.ای ام جزء فلاکت زدگان
هووم لاغرای خابگاه افراد غالبن منتها یه چن تا چاقم داریم از اونایی که معتقدن اب هم که بخورن چن کیلو اضافه میشن:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan