من نمیدانستم معنی هرگز را...تو چرا بازنگشتی دیگر؟

  • ۲۰:۳۴

تا همین چن لحظه پیش فک میکردم اینایی که تو کافی نت نشستن کار ملتو را بندازن خدای کامپیوترن،مخ نتن..

اما امروز که کارم گیرشون بود دیدم شخصا با سواد رایانه ای در حد صفر بیشتر از اون آقاهه بارم بود:|


رفتم میگم آقا یه چن کاغذ پاره در حکم مدرک آوردم بیا اسکن کن بفرست.

قبلا فقط برای شناسنامه جا گذاشته بودند و خودش گفته بود اگر تو لیست مورد اضافه کردن میشه مدرارکو فرستاد.


نگا کرده میگه کو آخه جا نداره که:/

میگم برادر خودت گفتی اون لیست اضافه شه،میشه که الان چی شد:|

میگه خب این پایین ردیف اضافه نکردن خب چجوری بفرستم.

نیگا میکنم میگم خب اون ارسال فایل رو بزن اضافه کن خب.

بدون اینکه امتحان کنه میگه نهههه اونو بزنم همین شناسنامه ارسال میشه:/

موندم خدایا حالا چه کنم.گفتم دوستم آپلود کرده فرستاده بزا زنگ بزنم بپرسم.که دوستمم جواب نداد.

زنگیدم به باباش:| بعد اوشون با آقاهه حرفیدن نتیجه این شده که همون ارسال فایل رو باید بزنه و اضافه کنه.ینی همون کاری که من گفتم بکن و نکرده گفت نمیشه:|

ینی اون لحظه میخواستم کل سیستمای جلوشو بردارم بکوبم تو فرق سرش.الاغ:|

زنگیدم ملتم از خواب بیدار کردم:|


تازه یه کارای دیگه ای هم در ادامه خواستم بکنه،نکرده گفت نمیشه:/ بعدم میگه اینا اختمالا حجمش زیاد شه ارسال نشه:|

آخه ادم حسابی چه زود حجمش پر شد اونجا ۱۲ تا عنوان زده من همش پنج شش تا دارم میفرستم هرکدوم یه برگه:|


هیچی دیگه..باورام به هم ریخت.کافی نت چی ها قابل اعتماد نیستن.ولزوما قرار نیس خیلی بارشون باشه.

تازه علت اینکه خودم این کارا رو تو خونه نکردم و بردم کافی نت این بود که اونا بلدن اطمینانش بیشتره:|

پ ن:چشمتون روز بد نبینه.کارنامم جلوم بود.کل کارنامه پنج ترم گذشته.بابا گفت این چیه.گفتم کارنامه ست.عینکشو زد کارنامه رو برداشت!!!!

اینجانب قدیم الایام یک واحد افتادم ترم بعدش دوباره پاس کردم و هیچ کدوم اینا رو هیشکی نفهمید.بعد مونده بودم الان بابا اون یک مردودی رو ببینه دقیقا باید چجوری جمعش کنم.

اینقد خطش ریز بود خوصلش نکشید کامل نگا کنه.خطر از بیخ گوشم گذشت :دی

  • ۲۶۸
Lady cyan ※※
اره بابا ابجی اصن اینا هیچی بلد نیستن
یه بار رفتم کافی نت گفتم میخوام یه فایل رو ارسال کنید بهم از سایت دانلود کنید ارسال کنید به تلگرامم یارو بلد نبود :/
منو کشت ://///////
خودم موس رو از دستش گرفتم ارسال کردم :/
عع پس شانس اوردی:)
بابای منم نفهمید که ریاضی نمره ام خیلی شدید کم شده :)
بلد نبود؟عجبااا!
بابا میگه مردم از زور بیکاری یه حا اجاره کردن یه کامپیوتر گذاشتن حلوشون دارن نون درمیارن،انتظار نداشته باش حتما سوادشو داشته باشه.
شانساااا:))))
mhds ∞ٓ
صحیح
اکثرا همینطورین
کارنامه هاتو خدا ازاد کرده(از دست پدر) :دی
اره خدا ابرومو خرید:))
رهگذر ...
خخخ وایی خطر گذشت
چقدر خوب نگفتی .من تو خونه عزا میگرفتم همه میفهمیدن
کلا یه همچین موجودی ام من !

بعدش هم واقعا خیلی وقتا بخاطر باورهامون شکست میخوریم
منم دارم چیزی که باور کردم و ایمان اوردم رو میکوبم تا در من بشکنه و این خیلی خیلی سخته

اگه کافی نت معتبر میشناسی که مسوولش تحصیلات کامپیوتری داره حتما به اونجا مراجعه کن ک اینطوری خیلی مطمئن تره.
منم حالم خیلی گرفته بود ولی گفتم نمرم کم شده ،عمق فاجعه رو نگفتم:)
خیلییی سخته،ابراهیم بت شکن میخاد اصن
نه والا نمیشناسم.یکی همین نزدیکمون هس کاری دارم میپرم اونجا،اونم اینطوری حرصم میده
فاطمه :)
توام دنبال شدی عزیز :)
بعدکنکور حتمن میام وجبران میکنم :)

ایشاله کنکورتو خوب بدی:)
fatemeh
گوشیم طبق معمول رو سایلنت بود
منم همین فک تو رو راجع به کافی نت چی داشتم ولی انگار باید تجدید نظر کنم...
کاشکی ایندفعه درست شه این کار ما..
ان شالله کار تو درست شه که داری براش زحمت میکشی من که کلا بی خیالشم.نمیشه برا من..
fatemeh
کار هر دومون ایشالا:-)
ان شالله:)
زوج مهندس
خخخخخ!
پس شوما طعم دانشجویی رو چشیدی(واحد افتاده داری)

:دی
اره اتفاقا اون پستتونو خوندم ..اعتقاد قلبیمه اصن:)
رهگذر ...
خخخخ ای ول مرضیه کلی خندیدیم

ملت خووشون کاری میکنن ک جلبک فرض بشن

یه کوچولو اگه فسفرارو بسوزونیم اینطوری نمیشه :)))

راسستی تبریک میگم.بختت داره وامیشه
ببین لگد به بختت زدی نزدی ها

:-D
باز خدارو شکر تو خندیدی اردیبهشت کلی دعوام کرد:)
چش چش :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan