بچه ها بچه ها یه سوژه یافتیدم بیاین بخندیم

  • ۱۷:۲۶





اینو میبینین؟از دیروز حدود ده نفر برام فرستادنش.اولین نفری که برام فرستاد با خودم گفتم عجب دوستی:) به به..خودش برنامه رایگانشو پیدا کرده گفته بزار برا مرضیه م بفرستم خوشش میاد:)

رفتم تو آدرسه یه کاناله ترفندهای ساده.گشتم تا رسیدم به متن همین پیام.زیرش یه پیام دیگه که«اگه برنامه رو میخوای برو تو این آدرس»

میری تو آدرسه..کانال جدیده که برات باز میشه نوشته:

۱_یه راهی میگیم اگر انجام بدی رایگان نرم افزار رو برات میفرستیم.اگر باور نداری و فک میکنی قلابیه انجام نده زورت که نکردیم.

۲_حالا کاری که باید بکنی..اون پیام بالاییه رو فوروارد کن واسه دوستات(همونی که عکسشو گذاشتم) فورواردات باید زیاد باشه.اگر دوازده شب دیدی اوا نرم افزار برات ارسال نشد بدون که فورواردات به حد نصاب نرسیده و دیکران بیشتر از تو فوروارد کردن!

۳راستی راستی هربار که فوروارد کردی اسکرین شات بگیر ربات ما میفهمه:)



حالا یه لبخند کوشولو بزنین با هم تفسیرش کنیم:))

_کل این حرکتی که کانال زده صرفا برای بالابردن اعضاشه.ینی نشسته دیده ای بابا هرکاری میکنیم‌چرا هیشکی عضو نمیشه چه کنیم چه نکنیم اهاااا بیا ملتو اینحوری سرکار بزاریم.

با جمله آخر مورد «۱» تازه منت هم گذاشته:)

_با توجه به مورد۲:برای فورواردها حدنصاب نزاشته چون اینجوری مثلا میگف باید ده تا،اصن صدتا فوروارد داشته باشی ملت صدتا رو میفرستادن بعد میشستن نرم افزار براشون بیاد بعد که نمیومد گند کار مانال درمیومد.اما با تعیین نکردن حدنصاب و ان جمله اخر مورد دو عملا دهن کاربر رو بسته:)

_مورد سه صرفا برای خندیدن خود مدیر کانال بوده.گفته من که دارم عضو جمع میکنم بزار اینم اضافه کنم بیشتر بهشون بخندم:))


ینی یارو مغز و درک وفهم ملت رو در حد جلبک فرض کرده و البته خیلی هم حواب گرفته :)

پ ن:از اون حدود ده نفری که این پیام رو برام فوروارد کردن..اونایی که بی هیچ حرف اضافه پیام رو فرستادن که هیچی بزار امتحان کنن بعد هی بشینن منتظر که قراره نرم افزار بهشون برسه روی صوبتم با اوناییه که یه جوری حرف زدن انگاردرجریان نیستن ماجرا چیه یا منو گوش مخملی فرض کردن (خب دوست من ،بعد اولین شخصی که پیام رو واسم فوروارد مرد فهمیدم قضیه چیه چرا خودتو به اون راه میزتی.کم‌میشی یه وقت عمو)

پ ن:ملت را جلبک فرض نکنید.وملت به فرض یارو جامه حقیقت نپوشانید.

پ ن:من جای مدیر کاناله بودم اون نرم افزار رو گیر میاوردم از بین اون چن کیلو عضوم به سه چار نفر میفرستادم .اینطوری ملت دلسرد نمیشن به فوروارداشون ادامه میدن و یارو کیلو کیلو عضو میکیره:)

پ ن: حالا همه باهم بخندیم به جلبکی خودمان قش قش قششششش هار هار هااار


بی ربط:یه پستی داشتم«چیزی که الان میخام و دوس دارم...» کلی مرد همیشه در صحنه مهربان اعلام آمادگی کردن منو به خاسته دلم برسونن و اظهار داشتن دقیقا همونی عستند که من میخام.

اوخی گوگولیا چقد مهربونن اخه

حالا بیشتر بخندین هوهو هو هاهاها هی هی هی قش قش قشششش

  • ۱۳۳
اردیبهشت ..
من به هیچ کجاش خنده م نگرفت مرضیه
این پی نوشت آخری ام که..

طنز تلخه دوست من..
به همین راحتی میریم سرکار

اخری که خوبه که..مهربونی مردهارو نشون میده :)
اردیبهشت ..
تلخ بود کلا.طنز نبود
بیخود کردن پرروا.
بیخیال
سخت نگیر
اردیبهشت ..
جنبه ندارن شمام همچین چیزایی مینویسی.باهات قهرم اصن
قهری؟قهر نکن حالا :((
طوری نشده که..یه چن تا کامنت مجازیه دیگه،بیخیال
قهر نکنیا
اردیبهشت ..
بعضیا کلا تو فضای مجازی میگردن دنبال یکی مثه خودشون..اوف حالم بهم میخوره
مرضیه آتو دستشون نده دیگه.:(
خیلی حساسیا
من این کامنتا رو دیدنی از روش رد میشم حرصم نمیخورم
fatemeh
اتفاقا به منم فرستادن منم گفتم الکیه:-)
خوبه که تو به جمعشون نپیوستی:)
اردیبهشت ..
آره حساسم.
حساس نشو حساس نشو
اردیبهشت ..
الان فهمیدم برام مهمی که حساس شدم...و عصبانی البته.
من فدای مهربونیات..عزیرمی
اردیبهشت ..
خدا نکنه.
دختر بد.من هنوز ناراحتم:(
چیکار کنم الان اروم شی:)
رهگذر ...
مرضیه فک کنم کامنتمو زیر ی پست دیگه گذاشتم o_O

دیگه دم افطاره

ی لحظه پاشدم رفتم اشپزخونه و برگشتم.ارسال رو زدم

بعد متوجه شدم :-D
خخخخ اوخی الهی...
چیزی نمونده تا اذون تحمل کن:)
اردیبهشت ..
من چه بدونم
اصن بزا قلقلکت بدم بخندی:))
اردیبهشت ..
:)
یوهووووو خندیدی:))
s
25 پیام باهمین محتوا داشتم!!خخخخخ
قالب نو مبارکککک ....اون عکس کنار وبلاگت تو حلقم خخخخخخخ 



منم خفه شدم با این پیاما.از یه جایی به بعد دیگه حرصم گرف نتیجه ش شد این پست:)
میسیییی..بگو که قشنگه :دی
s
تو همیشه قشنگی ولی من تو این عکس شیفته صورتت شدم:))
خخخخ
^_^
اردیبهشت ..
یوهو قلقلک میدی آدم خنده ش میگیره دیگه:)
:)))
اردیبهشت ..
نگرانم مرضیه:(دعا کن دل یه نفر آروم بشه که دل منم آروم شه
ان شالله‌ که پرنده ارامش بیاد بشینه‌تو دلت تکونم نخوره
اردیبهشت ..
ممنون عزیزم
من امروز بدون سحری روزه گرفتم.الانم یه ساعته نشستم جلوی مانیتور فقط دارم گریه میکنم..ضعف کردم دیگه:|
بازم برای دلم دعا کن..لطفا




خیلی موج منفی بودم .نه؟...میدونم خوشت نمیاد..میتونی کامنتمو فراموش کنی و دعا هم نکنی حتی..فقط خوب باش
چرا بدون سحری؟!چرا گریهههههه؟عه
نمیدونم چته ولی هرچی هس ان شالله زودتر حالت خوب شه

موج منفی که بودی.ولی ما منفی تر از اینا بودیم و منفی تراشم دیدیم.غمت نباشه:)
اردیبهشت ..
ببخشید پس.دیگه نمیام
عه!اردیبهشت؟!
دوس جان چرا نیای؟
مگه میشه شما نباشی اخه؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan