خدارو شکر اون قسمتش که به ملت پیام میداد بزنگن بیدارم کنن فعال نبود

  • ۱۹:۳۲

یکی از بچه ها تو وبش یه برنامه معرفی کرد بنام puzzle alarm

دهنمو سرویس کرد.خیلی برنامه باحالیه.

حالا من از همه امکاناتش استفاده نکردم.فقط اون قسمتش که ویبره بره و مطمئن شه بیدار شدی تیک خورده بود.

رسید به اون تایمی که باید بیدارم میکرد.رفت رو ویبره و فلاش دوربین هم همراهش روشن خاموش میشد.بعد که استوپش رو زدم یه سوال ریاضی چهارعمل اصلی مطرح کرد .با تایم معین.که باید جواب میدادم مطمئن شه هوشیارم.

بعد هی یه ربع به یه ربع میپرسید بیداری؟بعد ویبره و فلاش بعد سوال ریاضی...

خلاصه خیلی شیک پدرتونو درمیاره تا بیدارتون کنه.حس وظیفه شناسیش نابودم کرد اصن:)

خیلی کارامدتر از مامان عمل میکنه.چون مامان یه جاهایی ممکنه دلش برات بسوزه اما این آبشن سوختن دل نداره کارشو میکنه:)

  • ۱۲۹
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
خخخخ خعلی حال کردم با این پستت:))

منم میخوام خیره سرم پزشکی بخونم سخته؟

قبول شم پزشکی کلهههه بیانو شام میدم:))
اره سخته خیلی سخته
منم یه موقع مث تو بودم الان به این نتیحه رسیدم که میتونستم رشته اسونتر بخونم و بیشتر زندگی کنم:)
حالا که دوس داری ایشاله قبول شی شیرینی بخوریم:)
رهگذر ...
خخخ میگم ک این برای من خوبه
بعضی وقتا گوشیم رو چند بار آلارم میزارم
بعد فرداش اصلا متوجه نمیشم که همه ی اونا رو قطع کردم !!!
یعنی وحشتناک ها
نه این تا بیدارت نکنه ول کنت نیس حتی یه جاهایی میشینی موهای کله ت رو میکنی از دستش
مستر آکولاد
عجب برنامه باحالی هست معرفی کن هدیه بدم به یکی از دوستام چون ما رو بیچاره میکنه وقت امتحانات باید هی 5 دقیقه یک دفعه بیدارش کنیم :/
Puzzle alarm
خلاصتون میکنه :)
ادریس ساتیاری
خخخخ :)

پس حس خوبی داره این Puzzle alarm :)

مارو بدنبالید

حس خوبی داشتی بگو با اسمت منتشر میکنیم :)
باوشه
اصن به خاطر شمام که شده حسای خوب ایجاد میکنم میفرستم براتون:)
Lady cyan ※※
خخخخخخخخخخخ
وسوسه شدم دانلود کنم 
دانلود کن ببین چه بلایی سرت میاره:)
اردیبهشت ..
:)جالبه
یاد این شعر افتادم

من شاعر معاصر قرنی ندیده ام
قرنی که در تخیل خود آفریده ام
قرن حواس های رباتی که واقفند
بر بوده های هوش و حواس پریده ام
شاید که ذهن نیمه گمگشته من است
تازه ترین ربات که امشب خریده ام
..
و باقی ماجرا:)
هوم
قشنگ و به جا بود:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan