به نام لبخند:)

  • ۲۱:۴۰



به فتوای این تصویر میریم که داشته باشیم الکی خوشییت را :)


*یه صدای سه بعدیه،جالبه،با هندزفری بگوشید:)




*میدونستید من بلد نیستم تو اینستا موزیک بزارم؟sounds app رو گوشیم نصب واجرا نمیشه.راه دیگه؟

*قسمت اخر برادر رو دیدین؟اوخییی ناصر طفلی وقتی از همه جا ناامید شد امیدش به داداشش رسید وصداش کرد...بعد مسعود اومده میگه دااشم کوووو؟
اوخی اوخی..منم از این داداشا موخام:)
  • ۲۱۹
مستر آکولاد
من فقط قسمت آخرو دیدم :|
فیلم ضعیفی بود البته
اردیبهشت ..
الان خونه ای داری شاد زیستن و تمرین میکنی؟یا داری میری خوابگاه هم تمرین میکنی؟;)
شوخی بود عزیزم..همیشه شاد باشی ان شاءالله
نه خابگاهم ادامه میدم :دی
رهگذر ...
خوبه بیا الکی شاد باشیم یه وقت دیدی راست راستکی شاد شدیم

عاقا من دو روزه مث خوره دارم شهرزادمیبینم
بعد زنداداشم شب اومد پیشم چون از تنهایی میترسید وگرنه من شیرزنی ام.حالم گرفته شد خب.نشستیم ب حرف فیلمم موند
حالا تا فردا باید صبر کنم
لپ تاپم مشکل داره باید رو تی وی ببینم
برادر رو هم شکسته بسته دیدم!!!
بعد مگه میشه موزیک گذاشت تو اینستا.فقط عکس و فیلم دیگه!فک کنم همون منظورته!!!!

گفتی با هندزفری گوش بدیم.الان موجود نیس. بمونه فردا گوش بدم چی گذاشتی :)
اره دیدی شوخی شوخی حدی شد:)
اخ عجب فیلمی بود شهرزاد.
بزنیم کف قشنگه رو به افتخار شیرزنمون:)

ببین مثلا تو گوشی اهنگ پلی میکنی یه تصویر زمینه داره..عین همونو بزارم اینستا.تصویر زمینش ثابت باشه و اهنگ پلی شه..اون برنامه هه اجرا نمیشه روگوشیم.برنامه دیگه ای هم نمیشناسم:(

صدای سه بعدیه.باحاله گوش کن:)
رهگذر ...
وای مرضیه بدونی چقد سر شهرزاد گریه کردم
تازه داشتم خوب میشدما
دوستم خیلی وقت بود بهم داده بود و اصرار میکرد ببینم.بخاطر فرجه و درس و این چیزا موند تا الان
الانم یک عدد معتاد روبروی شماست که از خماری داره میمیره😁

بههههله...دیگه از تنهایی نمیترسم.دیگه عادت کردم...ـ

اهان.خب من اونو نمیدونستم.بلدم نیستم.برنامه های زیادی هم رو گوشیم ندارم.اینم یاد بگیرم😉😉
منم کلی اشک ریختم باهاش
هرکدوم یه جوری طفلی بودن
زوج مهندس
چیقده زود زود آپ میکنی! ایولا دمت گرم!
میریم که سعی کنیم شاد بزییییم ولی مگه میذارن؟؟!!
آهنگ رو نمیدونم اما میتونی با نرم افزار هایی مثل photo grid کلیپ درست کنی، حتی کلیپ یک عکسی بعد روش آهنگ رو بذاری بعد شییر کنی :)
بااین روندی که گفتم فک کنم پشیمون شدی :دی 
بیکاریم :دی
امتحانش میکنم:)
محمد حسین
http://bayanbox.ir/info/1441576740251860359/Screenshot-2016-07-02-00-38-14-1

این عکس خودتونه ؟! :)))))))
اره ..
بعد از اینکه تصمیم گرفتم شاد بزیم این شملی شدم :)
محمد حسین
(((((((((((((: 
^_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan