خدایا مارا به راه راست هدایت بفرما

  • ۲۲:۳۷



********************یادداشتم در جیم ********************



* پ ن:

_شهر:تهران،تو چی نوشتی؟

_تبریز

_ده بده..

از دوس داشتنی ها؟

_تو..

_پنج بده :)


پ ن:عخییییی الهی :)))

  • ۱۹۴
mali chek
😍😍
3>  ^_^
رهگذر ...
:)
^_^
ریحانه. الف :)
حیف شد من خی لی وقته از جمع تلگرامی ها انصراف دادم و دلیت اکانت کرده ای ام :دی
:))
حیف:(
ریحانه. الف :)
باکی اسم فامیل بازی می کردی مگه ؟:|
با اون :دی
ما از اون خونواده هاش نیستیم.استغفرالله! :پی
fatemeh
این پ.ن چه قشنگ بود:-))))
هوووم خیلیییی:)
【 اسماعیل 】
آقا قبول نیست مال پسرا رو تایید نمیکنی بگو فقط مال دختراست وبلاگت بریم رد کارمون

البته که محتوای کامنت خیلی مهمه.پسر داریم تا پسر.در جریانین که؟
بعدشم بهتر نگاه کنین.کامنت قبلیتون تایید شده
ramin pazoki
درکانالتون موفق باشید
سپاس :)
【 اسماعیل 】
اوه اوه شرمنده اومده بودم جواب کامنتم رو نگاه کنم اشتباهی وارد این مطلب شدم بعد چون نظری از خودم ندیدم اون کامنت رو گذاشتم قالب وبلاگتون گول زنندست جهت معذرت خواهی عمری بود براتون یه قالب اختصاصی طراحی میکنم
گول ظواهر رو‌نخورین ;-)
ژنیک :) :)
آخى... چقد خوب بود...
خداى من... برم با اون من اسم فامیل بازى کنم، از "ت" :)
اونت به سلامت :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan