از هر دَری ،وَری

  • ۱۵:۰۵

گلی هستم..

یک عدد خانوم خونه!با تجربیات فراوان سفره آرایی،سفره جمع کنی ،چای دم کنی،چای پخش کنی،میوه تعارف کنی و....


پدر کت و کول و کمرم دراومد!

بعد مثلا فک کن بچه کف خابگاه باشی که مدل زندگیت اینجوری باشه که :رو زمین میشبنی،چای و میوه ت اینجوریه که همه چیت رو میچینی دورت با ابتدایی ترین وسایل روزگار میگذرونی و به شادی می زی ی!

حالا این دو سه روزه باید خیلی شیک وپیک رو مبل میشستیم!میوه چیده میشد تو یه ظرف چن تنی!کلی پیش دستی و کارد باید استفاده میشد..تشریفات چایی و نهار شامم به همین صورت!

واقعا چرا؟

بیایید همه خابگاهی زندگی کنیم اینقد خوش میگذره:)


*در زمان تحصیلتان ازدواج نکنید،دوست بمانید.چرا که شواهد نشان میدهد همانقدر که دوستی کارایی و بازدهی تحصیلیتان را افزایش میدهد ،ازدواج به همان میزان بازدهی را میکاهد!

چن روز پیشام تی وی میگف:نامزدی در قانون یعنی‌دونفری که قصد ازدواج دارن اما هنوز هیچ اتفاق رسمی بینشوت نیوفتاده!

فلذا همینایی که من چن سطر پیش دوست نامیدمشان ،نامزد محسوب میشوند به واقع.

ولی جدن توصیه میکنم ازدواج نکنید..دوستی خوش تر است:)


*هر‌جوری حساب میکنم من بیشتر از این بیست وچهار نفر عضو فعلی کانال،کس دیگه ای رو نمیتونم جذب کنم:(

خود اعضا میشه یه همتی بکنن هر کدوم دو سه نفر بیارن عایا؟


*سه روزه حتی گوشه چشمی هم‌نکردم به جزوه هام!امتحان اول که کلیه ست هنوز پنج جلسه ش دست نخورده مونده،بقیه که جای خود دارد.و این در حالیه که دیروز یکی از بچه ها از جلسه ۱۶پاتو ازم سوال میپرسید:/

ملت درس میخونن من کانال میزنم:/

یادمه وبلاگم رو هم سر امتحانای ترم مدرسه شروع کردم:|


اینجا را فراموش‌نکنید:)

  • ۱۴۲
S҉A҉H҉A҉R҉ ....
هههه جدی تو امتحانا؟؟؟؟؟؟؟

امتحان کلیه سخته ؟؟؟؟؟خیلی؟؟؟

ادرس کانالتو بدههه بیام توش:)
وسط امتحانا
سخت که هس ولی بیشتر مسئله اینه که کلا تو باغ نیستم

ادرس هم زیر پست اضافه شد هم در منو هس..قربون قدماتون:-P
del nia

دانشجو پزشکی ای سرت شلوغه بیشین درستو بخون بچه :|عضو میخواد تو کانالش واس من

دف دگ ببینم بخوای مشتری جم کنی درس نمیخونی عضو ک نمیارم هیج،خودمم لفت میدمااااااااااااا:دیییی

خو‌شما یه چن تا عضو بیارین من خیالم جمع شما شه بشینم بدرسم
محمد حسین
عاغا شما تا صبح قیامت هم تبلیغ کانال کنید من یکی عضو نمی شم 
به دلایل بسیار از جمله حال نداشتن ساین آپ کردن تلگرام روی دکستاپم :دی 

والا... 

ازدواج دیر هنگام عین حماقت است . 

شاعرتنها(ره)
اصن بودن شما در کانال صلاح نیس به جهت اینکه شاعرید
والا..

زودهنگامش نیز.

یه حرکت بزنین از تنهایی دربیاین خو
【 اسماعیل 】
با زندگی خوابگاهی موافقم
با یه گشادیسم مزمن همراهه زندگی خابگاهی
محمد حسین
دیگه از ما گذشته :/
 
دور دور جووناست :)
اوخی..
بابابزرگ قرصهات یادت نره:)
فاطمه ...
مرضیه گلی چطوره؟  :))
خیلی وقت داری حالا کانال زدی؟ موفق و موید باشی 
خووووب..
فاطمه جانمان چطوره؟
همونو بگو،جوونیم دیگه خامی میکنیم!
تچکر بوج بوج:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan