نامه یعنی مرگ آغوش

  • ۰۰:۲۸

زمانی که پست چی بودم

از هر پنج نامه یک نامه را پاره می کردم

دست خودم نبود

نمی توانستم این عادت بدم را ترک کنم

این که همه به نامه هایشان برسند کمی مسخره به نظر می آمد

تصور کن اگر من این کار را نمی کردم چه اتفاقی می افتاد

جهانی پر از نامه ، خط ، نوشته ،

بی هیچ قرارِملاقاتی

نامه یعنی مرگ ِ در آغوش کشیدن

جای بوسیدن ، کلمات را قورت دادن

فکر کن آدم ها بی آن که نگاهشان به هم باشد

همه ی دوستت دارم هایشان را بنویسند


رسول ادهمی


@susuyekhiyal


رسول ادهمی‌را عاشقم:)

  • ۱۸۰
محمد حسین
عجب آدم مریضی بوده :))))))))))))
اره‌خب کارش درست نبوده ولی به نکته ظریفی اشاره کرده:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan