گرما و‌دیگر هیچ

  • ۱۲:۴۶

هوا به طرز جهنم گونه ای گرمه


کولرم پاسخگو نیس حتی


اینجا جزء مناطق کوهستانیه،ماها به گرمای چهل درجه عادت نداریم:|



بی ربط نوشت:یه دلم میگه کاتزونگ بخر یه دلم میگه نخر.اونی که میگه نخر میگه خو تو که کتاب خوندن تو کارت نیس اونی که میگه بخر میگه خو دکتر فلانی از سوالای آخر کتاب میده.

کتابه پنجاه هزااااار تومنه.میفهمین؟پنجااااه هزااار تومن:| دانشجوعم میفهمین؟پول ندارم میفهمین؟ :))))

  • ۱۸۷
reza majdi
آره ....
نمیدونم این درختا چطوری تحمل میکنن ، برگاشون ذوب نمیشه !!!

اونام ینی گرمشونه؟!
Madame Turquoise
اینجا هم گرمه خیلی هم گرم
:0
اما کوهستانی نیست عادیه :/
کتاب چیز خوبیه 
:0
پس بگو حست میگه سوال میاد ازش
:/
اوه میفهمم خیلی گرونه :0
من کلا تو کارتم 16 تومن دارم میخوای بدم بهت :/
نابود شدیم اصن
اینجا چون کوهستانیه چن سال پیشا اصن همچین هوای گرمی نداشتیم هیچوقت
اره..به شهادت سال بالاییا یه کدوم از اساتید از سوالای کتاب میده
گرونیه کلا..نه عزیز فدای کرمت لازمت میشه :دی
گل پسر
پس چطوری میخوای بری جهنم:دی خخخخخخخخخخخخخخخ

هوا به شدت گرم شده
به خصوص جنوب.جهنمه.
خوب نخرید واز ترم بالایی ها بگیرید
اصن یه وضی..هر دو جهانمون جهنم شده..ای لاو یو خدا
جنوب که اصن نمیخام بهش فک کنم حتی!طفلکا

الان ترم بالایی دم دستم نیس و اینکه خودم جاشون بودم نمیدادم:دی
Roghaieh ..
نخر خوب.نهایتا میوفتی
به همین راحتی دوست من؟! بعد تهش اخه سه ترمه میشم
بهار پاتریکیان D:
منم پول ندارم ، دانش آموزِ بدبختِ ندارم :دی
+
اینجی هم گرمه :| بخار شدیم لامصب :|
اخی..میفهممت:)
خدا داره انتقام یه چیزی رو میگیره نمیدونم چی
(^_^)hafez (^_^)
هوا اینجا ابریه و خنک
اونجا کجاس؟بهشته؟
محمد رضا
الان اینجا 38 درجه است
اینجا اگه سرد بشه ما نمیتونیم تحمل کنیم!!!
اینجابی که میگین کجا میشه؟
مام دقیقا سی و هشت رو نمیتونیم تحمل کنیم
دخترمهتاب ...
هواایجام گرمه
اوضاعی شده اصن
رهگذر ...
ایشالا ک هوا خنک بشه
گرما همه جا  و داره داغون میکنه
اینجا فعلا بخاطر بارون دیشب خنک ه

ب بابام میگم پول بده کتونی بخرم
میگه چقد میخای
گفتم هرچی بیشتر بدی کتونی بهتری میخرم
یاد این پنجاه تومنه ک گفتی افتادم😁
دانشجو جماعت همینه دیگه!

خوب درس بخون،امتحان کلیه نزدیک ه ها
خوش به حالت بابت بارون
خدایی ما تا کی قراره از باباهامون پول بگیریم ای بابا

دعا لطفا دعا:)
آقای میم
پولو بیخیال
گرما و دیگر هییییییییچ
والا همون پول باشه این گرماهم حل میشه :دی
رهگذر ...
بارون :)

عاقا تو ک خوبی حالا
من دیگه واقعا احساس پوچی و بی مصرفی میکنم
بعدا بگن جوونا چرا فلانن،چرا بهمانن
بابا افسردگی گرفتم :/

چه دل پری داشتم من😂😂

دعا هم ب روی چشم :)
موفق میشی حتما💖
اروم‌باش حالا :))
فدایت
(^_^)hafez (^_^)
اره بهشت مازندران
حسودیمان شد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan