آاااای نسیم سحری

  • ۱۳:۰۶

دیشب چقد هوا خوب بود

یه باد خنکی وزیدن گرفته بود :))

جیگرمون حال اومد اصن.

دمت جیز خدا

چاخلصیم


*اینجانب یه غلطی کردم به اهل خونه گفتم دوس دارم برم کتابخونه بیمارستان.حالا هر روز چن وعده بابا میاد میگه پاشو ببرمت دیگه..بعد مسیرو هم برام مرور میکنه از اینجا میندازیم ولیعصر ده دیقه ای میرسیم:/

میگم ددی جان فعلا نمیرم یه وقت دیگه.میگه پس هروقت خواستی خبر بده ببرمت.

بعد فرداش دوباره میاد سروقتم.

وسط روزم مامی جان گیر میده که تو چرا یه حرفی رو میزنی بعد ولش میکنی پ چرا کتابخونه نمیری:/

*عایا به نظرتون چرا میخوان منو از خونه بندازن بیرون؟عایا؟

اصلنشم..من میخوام خودم برم نه که با ددی:|


بعدا نوشت: پوزش نگارنده را پذیرا باشید...«هوا» اصلاح شد :) ولی چاخلص با مخلص فرق داره..دوزش بیشتره :))

دیگه کجا غلط املایی داره ؟ :)

  • ۱۹۹
Roghaieh ..
اره.اصلا نباید کاری که میخای انجامش بدی رو بگی
وقتی میخام برم بیرون نمیگم:)
کچلم کردن:)
گل پسر
خخخخخ مگه حالا بده نمیخواید
گرما منتظر تاکسی وایستید.
خخخخ گمونم یه نقشه ها یی
دارن :دی
حالا بخوام جایی ببرنم نمیبرن که خودت برو
کلا تفاهم نداریم:)
گل پسر
خخخخخ شایدم بخوان شوهرتون
بدن:دی
:|
صوبتی ندارم
زمر 53
از این محبتا تو خونه هممون همین جور موج مکزیکی میزنه
عادیه :-D
خخخخ
قربون محبتاشون
محمد حسین
متن پر از غلط املایی بود من تعجب می کنم با این املا چطور دکتر میخواید بشید 

بیچاره مریضاتون دوتا دارو اشتباه بهشون میزنید بیچاره میشن ((((: 

اگه جای خودم بودم با پای خودم میفتم کتابخونه قبل از اینکه مورد عنایت خانواده قرار بگیرم :)))

والا... 
معلم ادبیات فارسی نمیخوام بشم که..نسخه رم قرار نیس فارسی بنویسم به واقع..
بعدم..کو؟کجا پره؟یه دونه بیشتر نیس که:/
اییییشششش
بزارن با پای خودم برم میرم مشکل اینه که میخوان خودشون ببرنم
:))))
💕leilaaaaaaaaa 🌹💕
خخخخخ
:)))
بهار پاتریکیان D:
لاو نوشته هات :)))
نوشته هام لاو یو:))
(^_^)hafez (^_^)
خخخخخخخ حقته
ای ام مظلوم
fatemeh
هوا خوب شداز عصر دیروز اتفاقا هی میخواستم کامنت بذارم واسه پست قبل که دیدی خدا غرغرتو شنید:-D :-D :-D

+هوا رو اشتب نوشته بودی؟؟

++خوب حالا که اونام اصرار دارن برو دگ چرا معطل میکنی:-D :-D :-D
اره ..شنید:))))
خخخخ خوا نوشته بودم. «خ» و«ه» بغل همن خو:)
باو میخوام خودم برم نه با بابا.بابا ببرتم میخواد خودش بیاد کتابخونخ رو پیدا کنه ببره بشونتم رو صندلی بعد بره میدونم دیگه
Lady cyan ※※
ادرس عوض نکردم عشقولی  من :))))))))
به خدا فیلتر شدم :(
عه چرا فیلتر شدی!!!!وبت که موردی نداش که
reza majdi
خوبه که ....

اره..کمی تا قسمتی
فاطمه :)
خخخخ نمیذارن خودت تنها بری که ;)
کلا برعکسه.حالا یه جاییم بخوام ببرنم میگن خودت برو
mali chek
خوشبحالت که :D
به رفت و امدهای من هیشکی اهمیت نمیده چرا
والا به منم اهمیت نمیدم
ادل اینبار که میخوام خودم برم داوطلب شدن
رهگذر ...
:)
حتما میخوان خوراکی های خوشمزه بخورن
یا برن گردش
یا کولرو روشن کنن

اصن از خونه نرو بیرون ببین برنامه شون چیه!😁😉

شایدم میخوان مطمین بشن میری کتابخونه،اصلا چرا با پدرجان نمیری!اونم تو این گرما
بگو ببینم با کی قرار داری؟!😜
هوم..مورد کولر احتمالش بیشتره خخخ
خو دفعه اولو خودم برم شناسایی کنم دفعات بعدی ددی ببرتم
:| ما از اون خونواده هاش نیسیم خواهر :دی
ramin pazoki
کارهاتون رو پپیش خودتون نگه دارید به کسی نگید تا اگرم نشد انجام بدید گیر ندن
اخه یه چیزیم هستا..
اینقد تنبل تشریف دارم تصمیمامو درلحظه باید به یکی بگم که بعدا به خاطر رودربایستی هم که شده مجبور به انجامشون شم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan