ای ننگ و نفرین بر من و مخم

  • ۱۶:۱۶

*خب..اول همه کلی ممنون بابت فوتای پرقدرتتون :)))

وباید بگم که..

امتحان سخت بوووود:((((((

کلا پنج تا استاد داشت این درسمون که من دکتر مخدومی رو حذف کرده بودم.بعد دیشب که کاشف به عمل اومد مخدومی سه و نیم نمرست تازه شروع کردم به خوندن جزوه هاش که البته ثمری هم نداشت.

برگه هارو که دادن سوالات اول مال همون مخدومی بود:/ خیلی شیک و مجلسی اون چن صفحه رو رد کردم رفتم جلو..

بقیه اساتید هم ماشالا همه سوالای تحلیلی:/

برگه آزمایش یارو داده بود میخواس تشخیص بدیم یارو چشه .منتها توجه کنین که تو شرایط واقعی تو اون برگه آزمایش خودش رنج های نرمال رو داده اما مای بخت برگشته خودمون باید میدونستیم رنج های نرمال چندن.

بلایی که ازش میترسیدم سرم اومد مغزم قفل کرد هر چی فک کردم خدایا نرمال کراتین چقده؟سدیم خون باید چقد باشه؟ خب حالا این یارو هماچوری داره،تو ازمایش ادرار پروتئین هم هس....خب؟ینی چشه؟!

حالا استادو داشته باشین که داره راه میره پنج دیقه یه بار میگه سوالاتون خیلی راحته.خیلیییی راحته:/

و من هی بیشتر تضعیف روحیه میشم که پس چرا هیچی نمیفهمم:|

از طرفی هم همین که میخوام تمرکز کنم استاد صداش بلند میشد که سوال ۱۵فلان جاشو درست کنین.سوال۲۸ بیسار چیزو اضافه کنین:|

اومدیم بیرون به هر کی گفتم چطور بود شنیدم«میوفتم» :)))))) ولی خب یحتمل الکی میگن.

خدایا نیوفتمااااا...


*از وضعیت کتاب گرفتنم از فلانی هم هیچی نگم بهتره..ینی مغزم به حدی رسیده که نمیتونه سریع کانال عوض کنه از ترکی به فارسی..اونم وضع تشکر کردنم بود.

برخورد اول:|

کلا ناراضیم از خودم


*امروز قرار بود جزوه هامو تکمیل کنم..یه خیلی جزوه گرفتم بازم چن تاییش ناقص موند.


*داریم میریم که داشته باشیم روماتولوژی رو..حیف که نمیدونم پرونده نفرو بسته میشه یا نه:(

  • ۱۶۳
گل پسر
ان شاالله که پاس کنید .
خدا کنه ..
واقعا نمیتونم یه ترم دیگه صرف کلیه کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan