لباسای المپیک

  • ۲۲:۵۱

طرحای جدید لباسای المپیک رو دیدین؟

هر چی اون قبلیا زاغارت بودن اینا هر سه طرح شیکن:)






بالا سمت چپیه از همشون بهترتره..حالا اگر احیانا یه وقت به لباس خانومه گیردادن که خیلی اندامیه!کت بالا سمت چپی با مانتوی بالا سمت راستی:)


هر سه تاشون عالین واقعا:) دم طراحه گرم

  • ۲۲۸
گل پسر
آره اینا خیلی قشنگتر وبهتره .
خیلی
فاطمه :-)
 همون بالا سمت چپ خوبه:-) 
هوم
book worm
دقیقا! بالا سمت چپ از همه بهتره. 
حالا ببین.اونی که از همه ضایع تره، واسه خانما میذارن!
:)))
اعتراض میکنیم:)
(^_^)hafez (^_^)
قشنگن
هوم..خیلی
reza majdi
چقدرم انتقاد پذیرن مسئولین ....
اره:)))))
katayoon dolatshahi
اره بالایی سمت چپ خوشگل تره
عالیه
ramin pazoki
کمرون زیگزال از دوستانم هستند واقعا کاراشون عالیه
جدن؟
سلام برسونین بگین خدا خیرتون بده :)
رهگذر ...
آره اتفاقا دیدم و رفتم پیجشون و کلی ام تعریف تمجید کردم

چی بودن اون یکی لباسااااااا،اه اه

راستی من دیروز دانشگاه بودم،چک کردم
هنوز لباسا رو فرستاده بود کمیته المپیک و جواب قطعی که تایید شده نیومده بود،الان مشخص شده ک کدوم تایید شده؟؟
ی وقت دیدی همون قبلی ها رو پوشوندن.خخخ😂😂😁😁
کمیته المپیک تایید کرده به نظرم ولی کدومو نمیدونم
bahar ...
اره عالین
^_^
yasna sadat
میشه من این وسط من ضد حال شم بگم قشنگ نیستن؟؟:)))

ولی قشنگند....لایک
اره چرا نشه :)))

لایک بهشون
محمد آذرکار
عجب از این همه فاصله.
وقتی جایی صدای ملت در بیاد جواب میده !

اره دقیقا..
هم صدایی همیشه جواب میده
اردیبهشت ..
سلام گلی
خوبی؟
آره اون سمت چپی از همه قشنگتره.ولی بقیه هم قشنگه..دستشون درد نکنه.
سلام عزیزم:)
هوم..محشرن
Lady cyan ※※
من خراب اون اولی ام فقد :0
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
:)))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan