یکی زیر خورشیدو کم کنه

  • ۱۹:۴۹

اینم از امتحان روماتولوژی.فک کنم پاس میشم.نامرد چقد از لوپوس سوال داده بود.مبحثی که نخونده بودمش:|

*.....


*انصافا،خداوکیلی،ناموسی...دو روز برای دوازده جلسه خون کمه..خونه بابا شوخی که نیس که ای بابا

*مانتوی مشکی پوشیده بودم مقنعه هم که طبق معمول مشکی..کلیپس نزده بودم.موهام ریخته بود دور گردنم...تا برم امتحانو بدم برگردم دو سوم آب و املاحم رو از دست دادم.دهیدراته شدم اصن.

چرا اینقد گرمه.جاده خرما پزونه:/

*فدای نثرو قلمم بشم که ادبیات و هنر ازش تراوش میکنه.ملتم وب مینویسن منم مینویسم:)

  • ۲۰۲
سُـرور ..

سلام..

چرا مواتو نبستی ؟!

اییی دور گردن.. توی گرما!

بلندن؟

سلام:)
کلیپسمو پیدا نکردم با کش دم اسبیش کردم..اره بلندن.
پختما ینی
دختر خوب
سلام
مطالب وبتون خیلی خوب و عالیه!
راستی، قالب وبتون  رو چطور می تونم تهیه کنم؟ خیلی قشنگه
به وبلاگ منم سر بزنید.
سلام
مرسی:)
قالب رو از وبلاگ erfanwd.blog.ir برداشتم.
پایین قالب هم فوترش هس
رهگذر ...
:))))
خسسسته نباشی

اشکال نداره،شاید از جایی ناراحت بوده،یا خسته بوده ک جواب سلام رو گرم نداده ،بر طبق اون رفتار مرام گونه ش میگم😉

من بااااز بگم اینجا هوا خوبه یا خودتون متوجه میشین 😁😁
سلامت باشی:)
شایدم انتظار نداش سلام بدم از بس نمیدم:) حتی شایدترش اینکه صداش به گوش من کم رسیده:))راضیم ازش:دی
حالا هی بگو سوز به دل ما کن:)
Mr. Beautiful Mind
:))))))
:)
ح.آ :)
به نظرم بعضی موقع ها بی خیال بقیه شو!مخصوصا اونایی ک ازشون خوشت نمیاد ...خوب اگه بهش توهین کردی ولش کن دیگه ؛ چرا سلام کردی بهش؟:/ من خی لی جدیدا خبیث شدم عا :دی

همینجوری توی خونه دارم آب میشم اونوقت مانتو و مقنعه ی سیاه پوشیدی رفتی بیرون ؟؟اون وقت موهاتم نبستی؟:|

# اتفاقا اینجوری نوشتن خی لی هم قشنگه :)))
عذاب وجدان خواهر:)
دیگه مجبور شدم
واقعنی؟:))))
گل پسر
جالب بود.
^_^
❤ shiny ❤
خدانکنه دهیدراته بشی : *
گرمه خواهر :(
fatemeh
چه کسی گل است؟:-D
*فرجه برا همین بود دگ خواهرم تازه خودشم که گفته نمیندازه:-)

+سانسوراتو به منم بوگو:-)
فرجه اومدم بخونم هی تو مغرم وول خورد که استاد گف نمیندازم و اینگونه شد که نخوندم:دی
تو فاطی خودمونی عایا؟ای پیت عوض شده انگاری!
fatemeh
نه فاطی دخترعمتم😐
خو بعضی وقتا با وای فای میام بعضی وقتا سیمکارت آی پیا فرق میکنه ...
اونا که پرسیدم بگو بهم:-D
ندارم..فاطی دخترعمه ندارم
عصبی:))))
باوشه
ree raa
لوپوس لعنتی ، داغ گذاشت رو دل ما
چرا؟چطور؟
ینی الانم‌دقیق نمیدونم این لوپوس چیه:/
(^_^)hafez (^_^)
مگه شما کجا زندگی می کنید که انقده گدمه
اینجا هوا ابریه
اینجا تبریز است..
جاده نابودم کرد عاغا
خوش به حالتون واقعا
رضا خسروخاور
سایتتون  زیباست
سپاسگزارم
اردیبهشت ..
سلام
چرا تو امتحانات تموم نمیشه مرضیه؟؟
ختم قرآن بگیریم برات؟
سلام:)
عزیز جان من تازه این دومین امتحانم بود:) مونده حالا تموم شه..
قبلش تو فرجه بودیم که من هی اه و ناله درسامو میکردم..
ختم قران؟اره بگیرین پاس شم :دی
فاطمه :-)
عصبی نیستم:-) 
بابا حالا کجای کاری سختاش مونده فارما و پاتو...اونارو مواظب باش اصلا به نظر من خون نخون اونا رو بخون:-D 
توصیه از ترم پایینی:-\ :-\ :-\ 
ستاداسترسدهی به دانشجویان:-) 
الان باید فارما و پاتو رو یادم بندازی حتما:/
مرسی تاثیرگذار بود :))))
✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
عخی..
ایشالا نمره خوبی بگیری...
والا تو هم خوب مینویسی :)
ایشالا
مرسی که به روم نمیاری:))
reza majdi
سلام :
لوپوس چیه ؟
سلام
والا خودمم درست حسابی نخوندنمش:|
یه بیماری سیستمیکه که تقریبا همه جای بدن رو درگیر میکنه
اردیبهشت ..
:)به سلامتی ان شاءالله.
آهان که اینطور.
جای شیطونی درساتو بخونی ختم قرآنم نمیخواد P:
:)
درس خوندن اونم شب امتحان سخت ترین کار تاریخه به مولا
(^_^)hafez (^_^)
تبریز به جاش زمستونا برف میاد اینجا نمیاد ما می گیم خوش به حال شما خخخخ
اوا شما برف ندارین
وایا زمستون شه اینقد عکس برف بازی بزارم سوز به دلتون کنم:))))
ree raa
یکی از عزیزام این بیماری رو داشت ، و اخرم نشد که بمونه...
والا منم همینقذر میدونم که یه بیماری خود ایمنی هست:))
ینی بیماریای خودایمنی ته بدبختی ن فک کن بدن خودت سیستم ایمنی خودت که لاید مراقبت باشه بهت حمله مبکنه:|
ابن لوپوس لاکردارم که به هیچ جا رحم نمیکنه
روحشون شاد
(^_^)hafez (^_^)
خخخخخخ بزار
منم میرم تو ارتفاعات بندپی عکس برف می گیرم بابل برف نمیاد دور و اطراف که میاد
مطالب تلگرامتون خیلی قشنگه چرا تو وبتون نمی زارین؟
خب اگه بنا به اون همه راهو رفتنه که منم الان میتونم برم یه جای خوش آب و هوا:)
ممنونات لطف دارین و کلی مرسی که جوین شدین :)
بعدم اینکه دست شما درد نکنه این ینی وبم خیلی ضایس؟!
(^_^)hafez (^_^)
اون همه راه چیه همش نیم ساعته
ته وبتون قشنگه ولی اونجوری به نظرم قشنگ تره
به هر حال خرجور خودت دوس داری
نیم ساعتم نیم ساعته
:)))))
(^_^)hafez (^_^)
نخیرشم نیم ساعت راهی نیست
خودت با نیم ساعت به یه جای خوش اب و هوا میرسی
اوره...نیم ساعته به خیلی جاها میشه رسید:پی
(^_^)hafez (^_^)
راستی اقیانوس ابر مارو دیدی
اقیانوس ابر؟!!!! نه!
(^_^)hafez (^_^)
یه جای خوش اب و هوا نام ببر با نیم ساعت برسی
اره اقیانوس ابر تو گوگل سرچ کن اقیانوس ابر شیخ موسی عکساش میاد البته از اینجا تا شیخ موسی تقریبا یک ساعت راه
اووومممم خو مثلا کوه عون بن علی همین بغله الان بری خنکم هس:)
هوم..چه جالب
(^_^)hafez (^_^)
این چه کوهیه نه درخت داره نه سر سبزه
خیلیم درخت داره..دهههههه :|
P:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan