تابستان باید اینگونه باشد عایا؟

  • ۲۳:۲۷

*یه بنده خدایی داشت تعریف میکرد که :دختره تازه رفته بوده سر خونه زندگیش.مادرشوهر و خواهر شوهرش رفتن خونش مهمونی..

براشون چایی آورده..نشستن به صحبت،یه تکون خورده دستش خورده به یکی از چایی ها ریخته.پاشده جمعش کنه زده اون یکی رم پخش زمین کرده:|

بعد مادر جان بنده وسط خنده هاشون میفرمان:هاهاها هوهوهو ...عین مرضیه بوده خخخخ دست و پاچلفتی هی هی هی


من :|

بازم من :|

مجددا من :|


**من عادت به بلاک کردن ملت ندارم.دیگه تهش اینه که مثلا پیام یارو رو نمیخونم و جواب نمیدم.اذیتی نداره که خودش خسته میشه بالخره.

بعد دیشب یه یارویی رو که مهندس بود تو اینستا اکسپت کردم ریکوئستشو.مدت های مدیدی بود فقط برو بچس درمان رو اکسپت میکردم..تجربم میگه مزاحمت ایجاد نمیکنن:)

صبح دیدم اومده دایرکت که بیا آشنا شیم و یه چن تا پیام با همین مضمون..من خوندم و جواب ندادم:) ولی بلاکم نکردم.

رفته خواهرمو تو اینستا پیدا کرده پیام داده که من میخوام با خواهرتون آشنا شم.کمک کنین:|

برعکس من..آجیم همه رو فرت و فرت بلاک میکنه.

درجا بلاکش کرده:)))))  کلی خندیدیم به پیاماش:)

***یه موقعی بود به دوستام التماس میکردم تو رو خدا اینقد نخندین به فلانی.گناه داره به خدا..خجالت میکشه :/ اذیت میشه..این وسطام برا من بد میشه...بعد وقتی میدیدیمش یه جوری میزدن زیر خنده منم خندم میگرفت در معیت هم دولا میشدیم از خنده!

اخخخخخ...حالا یه فرصتی پیش اومده به یاروی فلانی بخندیم عوض اون روزا دربیاد خخخخخ

****حوصلم سررفته حقیقتا...برای همین دارم این خزعبلاتو مینویسم:|

***** کاش یکی بود میرفتیم پیاده روی:)

  • ۲۱۶
(^_^)hafez (^_^)
خخخخخخخخخ
خوب تنهایی برو پیاده روی
واقعا فک کردی الان احازه میدن من تنهایی پاشم برم بیرون:|
فاطمه :-)
عین مرضیه بوده😂😂
خو الان چرا میخندی:/
اصلنشم من اونطوری نیسم:دی
(^_^)hafez (^_^)
نه معلومه که اجازه نمی دن یه دختر جوون تنها بره بیرون
بدبختی
گل پسر
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ


این اثرات امتحانه ها :دی
ای تو روح این امتحانا
گل پسر
پیاده روی اونم این وقت شب ؟ خوب معلومه که نمیذارن تنهایی اونم با این خطرات این روزها .

:(((
گل پسر
آجی مگه ترم یک هستید ؟
نه!چطور؟
(^_^)hafez (^_^)
بدبختی چیه نگرانت هستن دیگه
خو من الان دلم پیاده روی میخواد نمیخام نگران باشن
رهگذر ...
پاشو بریم پیاده روی
بستنی هم مهمون من 😉
:(
دوری که
گل پسر
آحه یکی پرسیده چرا امتحان این وقت گفتید شرط ورود به این ترم درس علوم پایست .
پزشکی اینطوریه که پنج ترم میخونی با عنوان علوم پایه بعد امتحان جامع علوم پایه میدی اکه قبول شی میتونی بری ترم شش و دوره فیزیوپات رو میگذرونی..
اینگونه:)
گل پسر
آهان . پس خوبه نصف راه رو رفتید .پس دیگه باید صداتون کنیم خانم دکتر ماهی .
ترم بعدی رو تموم کنم تازه نصف میشه برادر :(((((
هرچی دوس میداری صدا کن:)
رهگذر ...
مهم دل ه
وگرنه منم مریضم نمیتونم بستنی بخورم خانم دکتر 😁
خخخخخ
خوب پرهیر نگه میداریا:)
رهگذر ...
والا هی اومدم براتون نوشتم اینجا بارونه و هوا خوبه،شما هم دلتون خواست
بعد از ذوق ،پنجره ی اتاقمو شبا باز میذاشتم،مریض شدم
(البته این وسط باد مستقیم کولر،تو مغازه ی دوستمم بی تاثیر نبود)
معده م خیلی اذیت میکنه
یکی دو روزه مراقب غذاخوردنم هستم
بستنی ام نمیخورم 😁
باز زیاد حرف زدما😂
شب بخیر👋
هاهاها :)))))
ایول داری که میتونی بستنی نخوری
شب عالی متعالی:)
سُـرور ..
من پایم.. الان بریم .. یا دیر شده ?! D:
شمام که دوری که آخه:(
yasna sadat
ووااای منم حوصلم سر رفته بددد


شیکار کنیم ای بابا:(
s
هیچ من بعید میدونم چایی بدی میگه پاشین برین خودتون چایی بریزین واسه خودتون خخخ 

:|
باو‌من اینطور مواقع به شدت خودشیرینم..هرچند خرم از پل گذشته اما باز یهو میبینی کارمون گیر شد:دی اینه که حسابی دستمال کشی میکنم:)))) بهله
بعدم‌من کلا شوور دوست و خونواده شوور دوستم خخخخ
دخترمهتاب ...
بیابریم دوتایی پیاده روی
بدو‌حاضر شو بریم :))
پت pat
خخخخخخ خخخخخخ خخخخخخ
چه مادر باحالی :)))))))
همین مادر باحال با همین باحالیش ترشیم میندازه :)))))))
رهگذر ...
روزت مبارک مرضیه جان💖
مرسی جان دل
مبارک شمام باشه:)
آی جان قز
روز دختر مبارک:))
ممنونم:)
همچنین^_^
گل پسر
کامنتای دیشبم رو حذف کردید؟
عسدن همه:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan