خون که بود و چه کرد

  • ۱۴:۰۰

خون مزخرف‌ترین درسه

نمیفهممش

جزوه های مختلف رو دارم امتحان میکنم و تو هرکدوم پر اصطلاحاتیه که نمیفهمم:|

بدترش اینه که به هر سال بالایی‌میگم وای من خون هیچی نمیفهمم.چه شیکری بخورم.پیشنهادت چیه:/

میگه:هاهاها..خونو که نمیخونن.دکتر عیشی خودش پاس میکنه:| برو این دو روزو تفریح کن:|

نمیشه که اخه،دیگه اقلکنش یه هشتی باید خود خاک بر سرم بگیرم که یه دو هم استاد بده پاس شم وقتی صفره صفرم چی:/

*کاشکی از غیب نمونه سوال برسه دستم..

  • ۲۳۴
رگـ ـها
چرا شماها باید تا الان امتحان داشته باشین خب ؟ :|
چون قبل شروع این ترم و اصلا شرط ورود به این ترم یه امتحان لعنتی به اسم علوم پایه داشتیم و به خاطر اون ترم دیر شروع شد و اینگونه شد که دیر تموم شد و الان داریم امتحان میدیم:((((((
(^_^)hafez (^_^)
نمی شه که نخونی
حسش نیس اخه
علی ک.
خون بخونید که دلتون خون نشه
استاده محترم چه اسمی داره
فک کنم اخرشم دلم خون شخ:(
محمد حسین
خون رنگ قشنگی داره تو طب سنتی به خون میگن : دم!!!
بله رنگ قشنگی‌داره:))))
mali chek
برات ارزوی موفقیت و رسیدن نمونه سوال از غیب رو دارم دوست من :|
موچکرم دوس جان:*
گل پسر
خوب بشینید هرچی رو میتونید بخونید اینقدر تکرار کنید تا یادبگیرید .
گفتنش راحته برادر:((
❤ shiny ❤
شما پزشکی میخونین؟
:)
آری
:)
ramin pazoki
درسم غولی شده
پدر در آر
فاطمه :-)
 به توصیه ترم پایینیت گوش کن اینقدرم غر نزن
باوشه:) ولی بی غر که نمیشه
سُـرور ..

تلاشتو بکن.. نتیجه میده :)


چشم:)
رهگذر ...
بخون
ان شا الله  همون مباحثی ک میخونی سوال باشه و یادت بمونه
 :)
خداکنه
✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
چی میخونی مگ :/
پزشکی
پس فردام امتحان مزخرف هماتولوژی دارم (خون)
reza majdi
سلام خانم دکتر :
مجانی ویزیت کنین ما رو خواهشآ ...
آقا من مدرکمو بگیرم نمیرم و ببینم اون روزی رو که مهر و شماره نظام پزشکی دادن بهم...چشم مجانی هم ویزیت میکنیم:)
گم نام
به استادی که چهار رو میده ده میگن استادی که خودش پاس میکنه اونی که هشتو میده ده که هنر نکرده:)))
هوووممم...افرین..اینم نکته خوبی بود
از زاویه دیدت خوشم اومد:))))))
حیرآنــ ـه
خــ ــون :/  .. همیشه از اسمشم میترسیدم :-S
شلا:) خون به این خوبی..کاریت نداره که
ح.آ :)
میخواستی خانوم دکتر نشی :دی
بخون بابا بعدا پشیمون میشی باز :|
بعدا پشیمون میشی باز؟باز؟؟ خوبه:)) در جریان پشیمونیای قبلیم هستی:))))))
ام اسی خوشبخت
تلاشتونو بکنید، ما تو کشور نیاز به دکتر خوب داریم، شما میتونید :)
براتون آرزوی موفقیت میکنم :)
:)
ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan