روز دختر و داد پسرا و عکس پروفایل و کوچ:)

  • ۲۰:۴۸

*امروز روز دختر بود وسط اون همه تبریک و حرفای تکراری یکی دو نفرو دیدم که جور دیگه ای به ماجرا نگاه کرده بودن و گفته بودن آااای دخترها درجریان باشید که اگر روزی به اسم روز دختر نامگذاری شده صرفا مورد تاکید قرار دادن بکارت بوده نه توجه به روح و لطافت و حق و حقوق دختر و...هرچیز دیگری!

من هرچی درموردش فکر کردم به جهت گیری نرسیدم که بدونم طرفدار تبریکای روز دخترم یا نکوهش و نقدش!

شاید یکم نگاه بدبینانه س!

من ترجیح میدم به تبریکای بابام شاد باشم و اینکه دخترشم :)) بقیه فکرمم بزارم رو پاتو که هفته بعد امتحانشو دارم:)

**پسرای همساده تو کوچه بازی میکنن..دادشون همه کوچه رو برداشته!با ادبیاتشون آشنایی ندارم.یک سوم حرفاشونو کلا نمیفهمم!

نمیزارن درس بخونم:|

***عکس پروفایلم تو تلگرام عکس یه بچه س که از اینستا برداشتم.هر نیم ساعت یه بار میرم نیگاش میکنم ذوق مرگ میشم:))

یه دونه از اونا لازم داره زندگیم:))))))

**** چه خبر شده ملت دونه دونه دارن بیانو ترک میکنن؟! کلا میرین یا کوچ میکنین؟؟

  • ۱۹۱
گل پسر
روزتون مبارک.
ممنون:)
آی جان قز
بعضیا با توهین تبریک گفتن بعضیا فقط توهین کردن

این یعنی گیج شدن.راستش منم گیج شدم :/
هوم...خیلی حرفای توهین امیز این وسطا گفته شد
امیری حسین و نعم الامیر
خسته نباشی
:|
سلامت باشی
(^_^)hafez (^_^)
روزتون مبارک
طرز نگاه اون دونفرو قبول ندارم
ممنون
اره به نظرم یه نگاه کاملا منفی و بدبینانه س
ساکن طبقه 40
فکر کنم موسم کوچ رسیده ، فقط نامردا ما را خبر نکردن :))
میگفتن هرجا میرفتن باهم میرفتیم خو :)
د‌ل‌باخته ..
مشکل یک عده مغزی و عقیدتی است که باعث شده نگاهشان به همه مسائل پست و سخیف جلوه کند..
هوم..یک عده عادت کردن برای هرچیزی ایرادی وارد کنن و ساز مخالف بزنن
yasna sadat
کلا بعضی فصلا فصل رفتننه!!!
من شخصا همیشگیم..اهل رفتن نیستم:)
گل پسر
چون میخوان افرادی که عضو نیستند وارد نشن.
اختصاصیش کردن برای دانشحوهای خودشون..
خب چی میشه دانشجوی پزشکی دانشجوی پزشکیه دیگه..کتابخونه اینقد خسییییس:|
گل پسر
بله سخته ولی وقتی دکتر شدید مزد زحماتشو میدید.


هعیییی...
گل پسر
آخ ببخشید من اشتباهی رفته بودم یه پست دیگه شرمنده .
دشمنتون^_^
گل پسر
خوب چون معلما کارمند خود آموزش پرورش هستن برای همین .
همچنین کسانی که بورسیه میشن اون سازمانی که بورسیشون کرده بهشون حقوق میده .
شما هم اگه بورسیه بشید حقوق میگیرید .

ناراحت نباشید دکتر شدید استخدام بشید حقوق میگیرید تازه مطبم دارید استخدام هم نشید
مطب دارید ولی مطمئنن استخدام هم میشید .
راستی دکترای عمومی هستید یا متخصص هستید؟
خب اونا مال آموزش پرورشن مام مال وزارت بهداشتیم..
بورسیه که اصن هیچی..چهارده سال تمام ازت بیگاری میکشن.همون بهتر که آدم بورس نباشه
دکتر بشم که نونم تو روغنه کافیه مدرکم بیاد دستم:)))))))
فعلا داریم عمومی میخونیم..تموم شه بعدش تخصصه که اصلا بهش فکرم نمیکنم
زوج مهندس
روزمون مبارک :)
ما به اصل قضیه نگاه می کنیم که بزرگداشت روز یه موجود صبوره به نام دختر
والسلام :)

والسلام:))
قهرمان **
غرغرهای ماهی که تموم شدنی نیست :p خخخخخخخخخ
دکترماهی غرغرو :دی خخخخخخ
خخخخ آفرین خیلی زود به غرغرو بودنم پی بردی:))))
قهرمان **
نه دیگه دعا میکنیم این ترم پاس نشی
درس عبرت شه ترم بعد بخونی :دی
خخخخخخخخخخ
نکنین این کارو با من
قهرمان **
خوب چرا این کارو کردید؟بابا اینطوری
که بدتر معدلتون خراب میشه.
اصن همش تقصیر شماس که دعا کردین امتحانمو خراب کنم:(

معدلم درهرصورت داغونه گفتم یه وقت دیدی شانسم زد و پاس شدم.هعییی :(
قهرمان **
خودش درس نمیخونه می اندازه گردن یکی
دیگه:دی
ان شاالله که پاس بشید.
کلا اکثرا همه شب امتحانی هستند که درست
نیست چون مشکله یه کتابو به خوای شب امتحان خوند .
من این ترمم به خیر بگذره دیگه غلط بکنم،به گور خودم بخندم جمع کنم شب امتحان
قهرمان **
ای بابا خواهر چرا اینقدر عصبانی میشید .
نگران نباشید توکلتون به خدا باشه ان شاالله که خودش کمکتون میکنه .
حالا امتحانات قبلی رو همه پاس کردید ؟
عصبانی شدم؟!ببخشید:دی
نمره ها نیومده هنوز:(((
قهرمان **
یعنی افتادید؟ 

اشکالی نداره اجی ان شاالله ترم بعد باغصه خوردن چیزی درست نمیشه فقط توکلتون به خدا
باشه خدا درستش میکنه . 
:))
فعلا امن و امانه..تا اینجا چیزی نیوفتم:)
قهرمان **
اینا نامردن همیشه حق ورزشکارای مارو
میخورن.
خداروشکر ان شاالله بقیه هم پاس میشید.
خیلییییی نامردن
ان شالله:)
قهرمان **
خداروشکر.
موفق باشیداجی.
میسییی^_^
قهرمان **
دکتر که نباید اینطوری باشه . دکتری که نتونه حال خودشو خوب کنه دکتر خوبی نمیشه ها آجی .
دکتر که نباید بی حوصله باشه . آجی محکم باش محکم تا یه دکتر خوبی بشید . موفق باشید .:)
روحم مشکل داره.روان شناس لازمم:دی
قهرمان **
خوب باید بگم که همه شغل ها خستگی داره استرس داره نه فقط پزشکی . علتش هم حرص زدنهای
خود مردم هست مثلا یه پزشک یه ساعت مشخصی کار داره اما اینخودشون هستند که حرص
میزنن و خودشون رو خسته میکنن مثلا ساعت کاری یه پزشک از صبح تا 2 بعد از ظهر هست بقیش
راحت هستند و خودشون دیگه از 2 بعد از ظهر تا نصف شب دیگه میرن مطب جای استراحت کردن.
تازه هرروز هم که بیمارستان نمیرن و استراحت دارن ولی باز میرن مطب تا دو نصف شب . مشاغل دیگه
هم همینطوره جای استراحت به خودشون فشار میارن . تو کشورهای دیگه نه به فکر خودشون
هستند و سلامتیشون و خانوادشون .
پزشکی که داره تو بیمارستان کار میکنه و مهم تر از اون خود دانشحوهای دوره عمومی و رزیدنتی شیفت شب دارن.به علاوه تو رشته پزشکی چون تشخیص و تجویز به عهده پزشکه و هر تشخیص اشتباه و تجویز اشتباه میتونه جون کسی رو بگیره استرس زاست شغلای دیگه اینطوری نیستن قطعا
قهرمان **
چه خوب پس دیگه راحت میشید.
هوم :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan