خودم کلافه شدم اینقد میپرسم شمارم کلافه کنم

  • ۱۳:۰۳

یه مدته به هر کی میرسم گوشیمو برمیگردونم سمتش میگم:کدوم رنگ؟

معمولا هم جوابی که میشنوم اینه که :نمیدونم هر کدوم خودت دوست داری:|

بعد مثلا آجیم که راحته و رودروایسی باهام نداره و تخریب ذوقم کار همیشگیشه میگه:خفه مون کردی بابا تو ام ،اه یه رنگی بخر خلاصمون کن دیگه .


دیگه اینطوری مورد بی مهری قرار گرفتم که دوباره به اینجا پناه آوردم :دی

این گوشی پزشکی ها چون اصلش ساخت آمریکاس میگن اینایی که تو بازاره اکثرا چینی ان و تقلبی ان و بهتون میندازن و این حرفا.

بعد دیروز که با بابا رفته بودم بخرم یه آقایی همینارو چنان با آب و تاب واسه بابا تعریف کرد که بابا هم گف بیا برو همونجایی که همه دوستات سفارش دادن از همونجا سفارش بده که اگه تقلبی هم بود درد مشترک باشه و راحتتر تحملش کنین:/

رفتم تو پیجشون رنگ های موجودشون رو ببینم.یه‌بنفش روشن گذاشتن پرسیدم بنفش تیره هم دارین؟گفته:نه متاسفانه موجود نداریم:|

بعد گفتم آبی کاربنی چی اونو دارین؟گفته اونم یه نمونه مونده:|

بعد الان کلا من رنگاشونو دوس ندارم.فک کن مثلا زرشکی دارن،زرد دارن...آخه ضایع نیس آدم گوشی زرد رنگ بندازه گردنش تو بیمارستان رژه بره:|

رنگای موجودشون رو میزارم ادامه مطلب ببینین چه خاکی به سرم کنم.کدومو بگیرم؟


این گوشیایی که تو جعبه س نیگا کنین .نه گوشیای نقاشی رو.تو نقاشی رنگش فرق داره:(



 


شکلاتی مسی 👆






۲_این رنگش همچین یه کم مردونه س.نه؟ تو اون سریال good dr هم آقایون این رنگیشو داشتن :دی


 


۳_بنفش روشن.قشنگه ها.ولی خب تجربه م بهم میگه احتمالا از طرف یک عده از بیماران و همراه ها که از این پسر جوونای حال به هم زنن مورد تیکه واقع شم!




۴_اینم اون آبی کاربنی که گفتن فقط یکیش مونده


چرا اینقد تنوعشون کمه آخه..بشینم گریه کنم؟

کدومو سفارش بدم؟ :(

  • ۳۸۸
پریســآتیـــس (:
نظر من اولی و آخری
مرسی از نظرت:)
قهرمان **
 همشون زشتن به نظر من یه سادشو بگیرید .
سادش ینی چی دقیقا؟اونوقت باید بلک ادیشن بگیرم.اصلا با روحیم سازگار نیس.مشکی خالصن
N ـــــــ
بنفش و آبی پایینیه خوبن :)

نه بابا چه ضایعی ... روحیه ی بیمار می ره بالا چیزای شاد و جینگیلی ببینه .... اگه با یه ساعتی، کفشی چیزی ام ست کنی خیلی خوب می شه :)
بنفشو خودمم دوس دارم فقط مسئلم همون زیادی روشن بودنشه.
هاااا روحیه بیمار:) اینم نکته ظریفیه
قهرمان **
ولی دومی از همه بهتره .
خب شما پسری دیگه.اصن این رنگ اختصاصی پسراس :)
gandom baanoo
تو قراره دکتر بشی فرزندم!!!!!! باید به فکر کیفیت باشی فقط!!!!
آبروی دخترا رو بردی!!!! ؛-))))

( تو رو خدا ناراحت نشیااا شوخی میکنم!!!!! )
مادرم اینا بهترین مارک گوشی پزشکی ان.کیفیتشون حرف نداره.
میگم ینی حالا که کیفیت بیسته رنگشم درست حسابی باشه :)
عزیزمی:)
فاطمه :-)
آبی کاربنی
بنفش روشن
من بودم بنفش میخریدم:-D 
چرا بنفش تیره ندارن آخههههه:(((((
اصن میخام کلمو بکوبم به دیفار
بهار پاتریکیان D:
عاخری :))
عاخری:))
ناشناس
کاش به پزشکانمون درس اخلاق هم میدادن ...
ان شاءالله اگر بعد از اتمام دوره تحصیل مقدس پزشکی به مقامی رسیدم ...حتما یه سری تغییرات میدم!!!
دانجشوی مملکت ما به جای اینکه ذهنش رو درسش متمرکز باشه....مدت هاست گیر رنگ گوشیشه!
مطمئنا در اینده هم هنگام ویزیت حاشیه های بزرگ تری درست میکنه!
مهم نیست چه رنگی باشه 
مهم اینه دلت بی رنگ باشه و خدمت کنی ...
مهم نیست اگه بقیه خوششون نیومد تیکه بندازن ...اصن به درک!
فدای اون حس خوبی که وقتی رنگ مورد علاقتو میندازی گردنت!
حساس نباش
چهار پنج سطری جواب نوشته بودم پاک کردم..
اگر یکی واقعا ناشناس باشه چه لزومی داره اسمشو مخفی کنه،آی پیش رو مخفی کنه؟
تو جوابی که داده بودم مثل خودتون حرف زده بودم با توپ و تشر اما پاکش کردم و الان میخوام با لبخند بهتون بگم که:
دوست من چه ایرادی داره اگر کسی با انتخاب رنگ گوشیش ذوق کنه و حس خوب داشتخ باشه؟ چرا به نظرتون نمیشه هم رو درس تمرکز کرد هم رنگ گوشی انخاب کرد خصوصا هم که من الان تو تعطیلاتم:)
نگران اون تغییراتیم که شما میخواین ایجاد کنین..احتمالا یک سری تغییرات خشک و سختگیرانه س که زندگی رو از اینی که هس سیاه تر میکنه.
برای حساسیت من و ذوق من سر انتخاب رنگ ایراد گرفتین بعد خودتون قائلین به اینکه اگر کسی خوشش نیومد و تیکه انداخت به درک.
هیچ دقت کردین همین «به درک» الان جواب شمارو هم شامل میشه؟ :))))
Eli D
من تو همین پیج دیدم معمولا زرشکی و فیروزه ای خریدن.ولی اگه من بودم یا سرمه ای میگرفتم یا همون آبی کاربنی یا تمام مشکی.ینی اون قسمت فلزیشم مشکی باشه.ب نظرم تمام مشکی خیلی با کلاسه. :دی بعدشم درسته رنگای شاد خوبن ولی من ک خودمو میشناسم بعد یه مدت این رنگا دلمو میزنن معمولا....راستی چرا سفید ندارن :|
+اگه بازم مرددی خب از 4 تا انتخابت دونه دونه حذفشون کن با دلیل تا ب یه نتیجه ای برسی :)
مثلا زرد خیلی ضایعس پس رد شد!اون یکی مردونه س رنگش پس رد شد :) اینو فلانی داره پس رد شد :)))
اینجوری میتونی تصمیم بگیری :دی
+ب امید روزی ک منم برا استتسکوپ خودم مردد باشم.....:/
آره سفید اصن ندارن.سفید مارک‌ریشتر دیدم فقط.
ان شالله روزی که سر استتوسکوپ تو بیایم نظر بدیم:)
ماهیِ نفس کِش! :)
منم سر همه چی اینطوری ام :(
اصن کلافه شدم
Lady cyan ※※
فقد آبی
^_^
کدوم آبی؟دومی یا آخری؟
(^_^)hafez (^_^)
بنفش تیره داشتن خیلی خوب میشد ولی حیف
کاربنی همخوبه
حیف واقعا حیف :(
❤ shiny ❤
بنفشُ ببین :))))))))))))
ببیییینننن^_^
naeeme chakeri
بنفشش از همه خوشگلتر بود:)
من عصن نمدونستم گوشیای پزشکی هم رنگ بندی داره خخخ فکر میکردم همشون سفیدن:))
+ این وقتا که آدم بین چندتا چیز گیر میکنه و واقعا نمدونه چیکار کنه خیلی مسخره‌ن:/
اره
بله در انواع رنگها:)
خیلی ،اصن برزخیه برا خودش
bahar ...
اولیییییییییییییییییییی (:
واقعا؟؟
باوشه:)
فاطمه نظری
:)
:)
زوج مهندس
اولی و آخری
ولی همون آخری بشه بهتره
نمیتونی صبر کنی موجود بشه براشون؟
منم آخری رو دوس:)
خیلیییی وقته ندارن فک نکنم قصد داشته باشن موجودش کنن
zahra zamany
فک کنم آبی کاربنیه خوشگل باشه..
حالا بازم هرچی خودت دوست داشتی خانوم دکتر

حالا تا سفارشا جمع شه آبی کاربنیشم تموم میشه:(
گم نام
من هلاک اسم اون رنگ اولی شدم،شکلاتی مسی آخه:)))
آبی کاربنیه قشنگه
رنگ‌لوله ش شکلاتیه،اون بالاهاش هم مسی:)
واقعنی قشنگه؟ یکی همچین زل زد تو چشام گف آبی کاربنی خیلی کدر و مردس تخت تاثیر قرار گرفتم.
خودمم دوس داشتم این رنگو
گم نام
سلیقه ایه دیگه من آبی کاربنی رو ترجیح میدم
مرسی که وقت گذاشتین و نظر دادین :)
s
من این رنگیا رو دیدنی یاد اسباب بازی بچه ها میفتم که باهاشون دکتر بازی میکنن:))
خخخخ آره بی شباهتم نیستن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan