گشنمه

  • ۲۰:۱۳

الان چند ساعته نشستم اینجا،جم نخوردم از جام:| در حدی که یه ویژه برنامه عید دیدم،یه سینمایی فوق تکراری دیدم و پشت بندشم یه سریال.

قهرم در واقع:/

بدغذا بودن مصیبت عظیمیه،نهار نخوردم:/ بعد مثلا نه که عیده شیرینی خواستم که جور نهارم رو بکشه.خیلی شیک و مجلسی بابا ،سپرد به داداشم که بره شیرینی بخره،داداشمم شوت کرد سمت بابا این مسئولیت رو.هی این به اون،اون به این ..آخرشم هر دو لج کردن هیشکدوم نرفت بخره:(


هیشی دیه،یک عدد قد لجباز هستم که از گشنگی دارم تلف میشم:| و تازه به این روند ادامه بدم زخم بستر هم میگیرم:|

  • ۲۲۶
پریســآتیـــس (:
زخم بستر :)))

نیمرو ڪه خوبه :دی بزن بخور
تنبلی آیا یا بدغذایی؟
نمیخوام نیمرو،نیمرو‌مال خابگاس خو:( من از خونمون انتظارات بیشتری دارم این روزای آخری:(
بدغذام.چون نهار داشتیم و نخوردم..
رشته خیال
دقیقا وضعیت من هم همینه :)))
:( باید یه حرکتی بزنیم
.. in manam
بعضى مواقع من هم لج بازى میکنم و اینجورى میکنم اما به فکر خودت نیستى به فکر اون معده ى بدبخت باش 
الان قشنگ دیواره ش داره رو هم سابیده میشه:دی
رقَـیـه ..
یعنی چی؟ لج با شکمت؟ خدایا همه ی لج بازان رو دوست بدار 
لج‌ با مامانم که میدونی دوس ندارم و باز میپزه:/ ولی خب آسیبش به شیمک بدبختم میرسه
قهرمان **
خخخخخخخخخخخ
خوب برید یه چیزی بخورید.
الان دیگه در مرحله ایم مه نا ندارم از جام بلند شم :دی
فاطمه :-)
به عادت خوابگاهی یه نیمرو درست کن بخور
آخه بچه هم اینقد بدغذا؟
تازه میتونستی بگی با هم بریم بیرون یه چیزی بخوریم بیکارم بودم:)
خونه م آخه خیر سرم.نباید یه فرقی با خابگاه داشته باشه عایا:(((
خو چیکار کنم:(
ینی عاشقتم که کلا از خونه فراری ی ،هرروز هرروز بیرون:))))
بهار مینویسد
😂😂😂
منم دلم شیرینی خواست 😂😂😂
واسه من مه نخریدن:(
فاطمه :-)
 چی کار کنم حوصلم سر میره مامانم که یا مامان بزرگمو میبره دکتر یا هر روز میرن یکی از این وسایل مدرسه خواهرمو میخرن
من اینطور مواقع که تو خونه تنها میشم آهنگ میزارم ولومشم میبرم تا ته و حالا قر نده کی بده:دی نه که کسی نیس گیر بده که صدارو کمش کن:)))
آقای میم
آدم وقتی قهر میکنه بعد میگه کاش قهر نمیکردم :/
آرهههههه دقیقااااا قشنگ معلومه زیاد قهر میکنین :دی
دخترمهتاب ...
خخخخ چ جااال
:| :))
Lady cyan ※※
خخخخخخ کلی خندیدم دختر :))
من داشتم تلف میشدم تو میخندیدی:|
:)))
جودی آبوت
چرا آخهههه :/
نکن اینکارا رو با خودت

الان زنده ای؟؟
خوبی؟؟
علایم حیاتی بفرست ببینم
:)
ها زندم،خوبم:)))
فاطمه :)
حتمن خوردی چیزی تا الان دیگه ؟؟
خخخخ‌ آره:)) همون دیشب آخر وقت مامان دید خیلی جمع شدم تو خودم دلش سوخت پاشد یه چی درست کرد خوردم:) قربونش برم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan