نیازمندی ها

  • ۲۳:۵۵

هر دختری باید یکی رو داشته باشه..


که برای دست راستش لاک بزنه:)


والا بوخودا،گند زدم رف خو:|

  • ۲۵۰
naeeme chakeri
وری بیگ لایک:)
منم همیشه یه عالمه از خط میزنم بیرون دی:
اصن یه وضی
بهار پاتریکیان D:
این قصمت : خواهر داشتن :)))
خواهری که ور دلت باشه البته:)))
جودی آبوت
:)
:))
قهرمان **
خخخخخ آره اگه خودتون بزنید میشه نقاشی
ماهی 5ساله از تبریز:دی دست چپ هم
میشه دکتر ماهی از تبریز:دی
دقیقا همین میشه:)))))
فاطمه :-)
:-D 
:))))
gandom baanoo
تمرین کن خب!! ^___^
البته در صورتی که خواستی طرح بکشی و اینا که هیچی ... ولی لاک ساده با تمرین میشه زد
هوم..فک کنم چون کم میزنم اینطور میشه
bahar ...
مانداریم/:
چه بد که
yasna sadat
اه منم از این هم اتاقی این مدلیا داشتم ولی اخر سر دووم نیوردم و دعوا شد!!!

من اهل دعوا نیستم صبرم زیاده مگر دیگه واقعااا نتونم تحمل کنم
قهرمان **
خوب به نظر من اعتراض کنید وبگید یا خودش هم رعایت کنه یا کلا قانوناش منتفیه . 
حق ارشد بودنشو رعایت میکنیم:)
اردیبهشت ..
سلام
چقد همچین آدمی غیر قابل تحمله مرضیه..پست جدیدت رو میگم..
خوبی خانوم دکتر بی معرفت؟
آره ولی من بعدش یادم میره و زندگی مسالمت آمیز داریم:)
خووووب:)) شما خوبی مهربونم؟
اردیبهشت ..
این برای شماست
:)
:*
اردیبهشت ..
https://wallpaperscraft.com/image/roses_flowers_pot_petals_68830_3840x2400.jpg
وااای
مررررسییی مهربووون:* :*
اردیبهشت ..
خوبم عزیز جون.شکر
:) خواهش.
:*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan