خوابگاهه دیگه چه میشه کرد:)

  • ۱۸:۳۱
یکی از هم اتاقیا یه سه ترمی از من جلوتره بعد اسم خودشو گذاشته ارشد اتاق و قانون گذاری کرده.
تا اینجاش اوکی ه:)
اما حالا اجرای قوانین رو ببینین..
نوشته رو کاغذ ،خاموشی ۱۲شب! بعد اگر کارای خودش تا دوازده تموم شه همون لحظه چراغارو خاموش میکنه و هر کی کاری داره باید بره بیرون اتاق:| اما مثلا یه شبی خودش هنوز خوابش نمیاد میبینی ساعت یک‌شده هنوز چراغا روشنه:/
بعد تو یه بندی نوشته خواب وسط روز از ساعت دو تا پنج،هر کی خارج از این تایم خوابید موظف به رعایت نیستیم باید تو نور چراغ بخوابه.و بقیه اهالی موظف به سکوت و پایین آوردن صدا و اینا نیستن.
همیشه هم همینجوره..ینی خودش که تقریبا حوالی یک دو از بیمارستان میاد میخوابه تا پنج و شیش که بیدار میشه،پنجره رو باز میکنه،چراغارو روشن میکنه و حتی بلند بلند همه رو صدا میکنه که پاشین دیگه بسه،اصلنم فک نمیکنه شاید یکی تازه خوابیده باشه:|
حالا امروز خانوم رفتن سینما و ساعت پنج و نیم برگشتن:/ که ماها تازه از خواب بیدار شده بودیم و میخواستیم چراغارو روشن کنیم.
دو نفرمون رفتن سالن مطالعه و فقط من تو اتاق بودم..دست و روشو شسته اومده میگه کی چراغا رو روشن کرد؟میگم من:|
میگه تورو خدا خاموش کن من نمیتونم تو نور چراغ بخوابم:/ و خودش خاموش کرذ:|

بعد تر که خواب بود و ساعت دیگه از شش هم گذشته بود یکی دیگه از بچه ها که اومد گوشی ش رو گذاش تو اتاق و رفت،گوشیش زنگ خورد،خانوم از خواب پریده چنان أه و اوه میکنه:/ پررو

من هیچ مشکلی ندارم که شب به حای دوازده،یک چراغا خاموش شه،و حتی مسئله ای هم ندارم که اتاق نور چراغ نداشته باشه و یه کم تاریک باشه..
بالخره قبول کردم که اینجا خوابگاهه نه هتل پنج ستاره.فقط وررو بودنش آزار دهندس.
بعد جالبه که اصلا متوحه پررو بودن خودش نیست و همیشه پشت سر نفر پنج اتاق این صفت رو به کار میبره.
  • ۱۹۲
قهرمان **
ان شاالله این مشکلتون هم برطرف بشه.
ممنون
خیلی اذیتم نمیکنه:)
رشته خیال
قانون جنگل :)))
هووم..یه همچین چیزی:)
جودی آبوت
اه اه، آدم غیرقابل تحمل
اینجور آدما هیچوقت هم متوجه نخواهند شد
چون چیزی غیر از اونی که خودشون میخوان وجود نداره!
خلاصه من خودم زخم خورده ام برا همون انقد تند گفتم😁😉
شماها بیشتر از من حرص خوردین که خخخخ
زوج مهندس
4 سال این دوره ها رو گذروندم
فقط میتونم بگم خدا بهت صبر بده
من خوابم خیلی سبک بود
بعد هم اتاقیم دو نصف شب میومد غذا درست کنه!
حالا دلنگ دولونگ قبالمه هارو میکوبوند تو هم و اصلا هم به روی خودش نمیاورد!!!
یا یه خانوم حساس داشتیم میگفت صبحا که پامیشید اگه من خوابم موهاتونو تو اتاق شونه نزنید صداش بیدارم می کنهههههههه!!!!!!
ولی درکل خوبه هااا، آستانه صبر آدم رو به آسمون میرسونه ^__^
نههههه!صدای شونه کردن مو آخه!! :|
آره واقعا،هم صبر آدم زیاد میشه هم توقعاتش کم :)
sec ret
خب باهاش حرف بزنید
یا به رو بیارید
آخه یه وقتایی کمک درسی میکنه:)این به اون در
فرشته ...
چقدر تحملت بالاست دختر
من اگه بودم قطعا لج میکردم و زیر باز زورش نمی رفتم.
اصلا چه دلیلی داره یکی قانون گذار باشه وقتی چندین نفر هستن که حق نظر دادن دارن؟؟
یاعلی
اون قانونا به نظر و موافقت همه نوشته شده مسئله سر اجراشه:)
N ـــــــ
چه آدم مستبدیه O______o
بنشونینش سر جاش ...
خب بالخره ارشد اتاقه دیگه:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan