عنوان چی بزارم بیانو خوش بیاد

  • ۱۷:۰۲

لینکدین یه امکان فوق مزخرفی داره که هر کی پروفایلتو دیدن فرموده رو بهت نشون میده:|


....


* یک چهارم اعتماد به نفس خواهرمو داشتم الان خیلی خیلی جلوتر از اینجایی که هستم بودم.

البته بابا معتقده اونی که خواهرم داره غرور کاذبه! :)))

  • ۱۹۱
elahe sodagar
ندانم
:|
:)
بهار پاتریکیان D:
اوه اوه چه بد :|
من نمیدونستم !!! :(
بله خیلیییی بد،در حد فنا دهنده
قهرمان **
من که نفهمیدم .
چی رو؟!
لینکدین یه برنامه س،ملت توش عضون،بعد وقتی میری پروفایل کسی رو میبینی برای اون پیام میره که فلانی صفحه ت رو دیده:)
فاطمه :-)
منم یه دفعه پروفایل یکیو دیدم فوری دیلیت اکانت کردم😂

:)))))
نه من دیلیت نکردم دیگه گذاشتم ببینه:))
محمد رضا
تا حالا ازش استفاده نکردم


کس خاصی ندارم باهاش بحرفم


البته راضیم
منم تازه عضو شدم:)) کاراییشم اصن نمیدونم چیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan