2.4.5

  • ۲۱:۰۵
به خاطره گفته بودم برای این دو روز برام مرخصی بگیره،نگرفته و هیشکی هم نفهمیده من نیستم:)
شنبه و یکشنبه به علاوه حمعه،با پنجشنبه ای که بخش نداشتیم..سر هم میشه چعار روز که بخش نرفتم و فردا امتخان عملی پایان بخش اعصابه.
انگار که این چهار روز اندازه چهار قرن از فضای بیمارستان دور بودم و فک میکنم فردا به شدت احساس غریبی خواهم داشت.
.
امیدوارم این بخش هم به خوبی و خوشی تموم شه تا اینترنی:)
.
بخش بعدیمون جراحیه،امروز رفتم از این لباس سبزای اتاق عمل خریدم:)
  • ۱۶۲
قالب بلاگ رضا
مبارک باشه.
موفق باشی خانوم دکتر
ممنون
.. parinaz
چه جذاب
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan