2.5.3

  • ۱۹:۰۴
امروز رو میزارم در شمار پرکارترین روزای زندگیم در بخش جراحی.
دوساعت تمام درمانگاه بودم که نصف بیشترش سرپا بود بعدم کشیک،کشیک رو اینبار نتونستم زود آف بگیرم همه مدت رو هم جلوی استیشن سرپا بودم.
اکسترن کشیک عملا هیچ کاری واسه انجام نداره و تو بگو اگه یک هزارم درصد وجودش مفید باشه:|
.
مورد داریم یه ماه میره بخش ،سر یه ماه با رزیدنت بخش این رل میشه اونوقت من چهارساله اینجام ول معطلم:|
.
خودشم این موردی که میگم اصلا هزار ماشالا از یکی تموم نشده خبر رلش با دیگری میرسه کیساشم یکی از یکی بهتر! بعد من با یکی که پیشنهاد داده بود چن سطری چت کردم عذاب وجدان گرفتم و باورم اینه که خدا بابت همون چن سطر منو مجازات میکنه و مثلا محازاتش میتونه تحمیل سینگلی بر من باشه:دی
.
گفتم که کیساش یکی از یکی شاخ تره اینبارم دیگه یه جوری زده تو خال که برای اولین بار تو بیوی اینستاش ذکر کرده این رلیش رو.
.
خدا بدهد شانس:)
  • ۲۳۴
♪بانو هانیـ♪
خسته نباشی دلاور:)
سلامت باشی جوون:)
.. parinaz
خدا به تو  شانس داده که خوبى که خدا این لطف و بهت کرده که مثل اون عنواع کیسا رو ندارى و یه زندگى اروم رو تجربى میکنى 
اینقدر کارتون سخته که اینقدر با اه ناله میگین ازش ؟؟؟ فکر میکر م سخته اما نه تا این حد
دیگه زیادی آرومه:))
سخت که هس ولی در کنارش منم بسیار غرغرو و تنبلم:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan