من ماهی گلی هیژده سال دارم (۲)

  • ۰۲:۰۴
اوهوم ایهیم
اینو رفتم تو کانال بنویسم بعد فک کردم امکان داره کلی تلفات داشته باشم گفتم اینجا بگم که
عاغا کانال ابوطالب پر ه ویساشه.بعععددد من ویس که باز میکنم گوشیم‌سنسورش فعال میشه انگار که یکی زنگ زده باشه بهم ،محل خروجی صدا جابه جا میشه.
حالا نمیدونم چجوری توضیح بدم ولی دقیقا مثل وقتی که تماس تلفنی دارم همون میزان صدا همون کیفیت بعععددد
میرم ویسای ابوطالبو باز میکنم و میگیرم در گوشم و تصور میکنم که زنگ زده بم خخخخخح
ینی ممکنه یه همسان داشته باشه طرفای ما؟
خودایا ینی همین دقیقا همین که روم به دیوار ولی همکارم هم باشه [آبکش را جلوی صورتش گرفته تبخیر میشود]

پ ن: شاید باورتون نشه ولی رای ندادم بهش.آخه میدونین که به از هم گسیختگی عضلات تحتانی مبتلام بعد اینام سامانه پیامکی ندارن مث که :|
  • ۲۳۶
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan