رفیق خوبه قدیمی باشه و کانال دار :)

  • ۰۲:۱۱

اوایل که کانال زده بودم خیلی طفلکی طور چن ساعت یه بار استوری میزاشتم و یادآوری میکردم دوستام عضو شن. دوستامم که میدیدم گوشیشونو میگرفتم و به زور عضوشون میکردم اونام تو رودروایسی میموندن و لفت نمیدادن.

کشتم خودمو تا رسید به پنجاه و دو.یه بارم به طرز معجزه آسایی تا شصت بالا رفت و چن وقت بعدش برگشت به همون پنجاه و دو.بعدش یکی که عضو میشد یکی دیکه لفت میداد و همون پنجاه و دو ی ثابت.

تا اینکه،یکی از بچه های اینجا که کانال هم داشت عضو شد و از کانالم پست فوروارد کرد و یه جونی گرف کانال..

یهویی که اعضا رف بالا دوستام هی میگفتن فیکه فیکه و من کف کردم اینقد گفتم نه نه نه

اونقد اصرار کردن بابت فیک بودن اومدم یه سری تحقیقات میدانی انجام دادم ببینم چجوری جمع میکنن این اعضای فیک رو ..که دیدم بعله،به راحتی

کانالت رو معرفی میکنی به یه برنامه ای،بعد به ازای عضو در کانال ها شدنت،عضو میاره واسه کانالت.

و اینگونه بود که یاد میزان طفلکیت خودم افتادم اون موقعی که پنجاه نفر بودیم و بالا نمیرفتیم‌ و من از وجود همچین امکاناتی غافل بودم.

ولی عاغا ممبرای من فیک نیستن.اصل اصلن خود جنسن

  • ۲۰۳
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
منِ کودک،منِ خجسته،منِ رها از قید وبندها و هنجارها،منِ قانون شکن ...اینجا مینویسد.
اگر خواندی حرف هایت را برایم بنویس اما بیرون از اینجا درمورد نوشته هایم نگو.
منِ این صفحه با منِ واقعی تفاوت دارد و تو نمیدانی کدام نوشته واقعیست و کدام خیال،کدام درباره خودم است و کدام مال همسایه..
پس مرا با نوشته های گرداب قضاوت نکن:)
Designed By Erfan Powered by Bayan